يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 6879
فلاح خبر داد:

کسب سه مدال طلا توسط بانوان قمی

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم از موفقیت بانوان قمی در کسب سه مدال از جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سه کشور خبر داد.
کسب سه مدال طلا توسط بانوان قمی
به گزارش قم نیوز، زهره فلاح با بیان اینکه کسب سه مدال حاصل تلاش تیم اعزامی قم به جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سه کشور بود، اظهار داشت: این تیم با ترکیبی ۲۰ نفره راهی این جشنواره فرهنگی ورزشی شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی مردان و بانوان اعزامی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم به جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سه کشور در رشته‌های سوارکاری آقایان و بانوان و همچنین پخت غذاهای سنتی موفق به کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز شد.

نایب رییس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان و آقایان روستایی و عشایر کشور با عنوان جشنواره بهاره با برنامه‌ریزی فدارسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در ابیانه کاشان برگزار شد.

وی افزود: تیمی متشکل از ۲۰ ورزشکار به نمایندگی از هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم عازم این رقابت‌ها شد و در رشته‌های دال پلان، سوارکاری، هفت سنگ هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین پخت غذاهای سنتی بانوان با حریفان رقابت کرد.

فلاح با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط بانوان و آقایان اعزامی هیئت روستایی و عشایری قم، اضافه کرد: در رشته سوارکاری این مسابقات نخستین مدال تیم قم به دست آمد و طی آن از بین بانوان تیم اعزامی قم، زهرا علیزاده از بخش مرکزی قم صاحب نشان طلا شد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در پخت غذاهای سنتی رقابت نزدیکی بین تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات وجود داشت، تیم پنج نفره بانوان هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم بعد از دو نماینده استان اصفهان در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز رسید.

نایب رییس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم یادآور شد: در رشته سوارکاری بخش آقایان جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سه کشور نیز تقی سعادتمند سوارکار اعزامی از بخش مرکزی قم به مقام دوم و نشان نقره بسنده کرد.

وی اظهار داشت: تقریبا همزمان با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سه کشور، تیم بانوان قم در رقابت‌های طناب کشی قهرمانی بانوان روستایی و عشایری کشور شرکت کرد.

وی ادامه داد: پیش از این هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم میزبان پیکارهای دو و میدانی دختران جوان روستایی و عشایر کشور بود که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در آن از نحوه برگزاری و میزبانی استان قم رضایت کامل داشتند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zb0urhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما