يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 35464

تجدید بیعت ۱۰۰۰ طلبه با حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران

تجدید بیعت ۱۰۰۰ طلبه با حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی ظهر امروز به همراه جمعی از اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در نقاط گوناگون کشور فعالیت بی‌شماری در زمینه مهدویت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انسجام‌بخشی به برنامه‌های مهدوی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: لازم است همفکری و همراهی بیشتری در جلوگیری از اقدامات تکراری و موازی‌کاری صورت بگیرد.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با اشاره به اینکه ۲۰ موسسه و نهاد در زمینه مهدویت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: صدا و سیما، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات اسلامی و ‌مسجد مقدس جمکران از جمله نهادها و موسساتی هستند که در زمینه مهدویت برنامه دارند.

وی با اشاره به تاریخ نهم ربیع‌الاول در تاریخ شیعی بیان کرد: به مناسبت این روز با همکاری مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه تعداد هزار طلبه به منظور تجدید بیعت با امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا ‌می‌کنند.

کلباسی ادامه داد: به مناسبت آغاز ولایت امام زمان (عج) در مشهد مقدس، سامرا و کاظمین مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ مهدویت به دور از آسیب‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbaabf.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما