قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه ۹ دی روز ولایت مداری و بصیرت ملت ایران است گفت: فتنه ۸۸ نتیجه خباثت و کینه دشمنان انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله نوری‌همدانی: آمریکا دشمن شماره یک ایران است/در برابر فتنه‌های پیش‌رو هوشیار باشیم.
به گزارش قم نگار، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب مازندران با اشاره به اینکه روز ۹ دی مردم ایران پاسخ دندان‌شکنی به فتنه دادند اظهار داشت: مردم جواب محکمی به فتنه دادند البته پس از مدتی مشخص شد دشمن در این فتنه‌ها قصد براندازی نظام را داشت.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸ خباثت و کینه خود را نسبت به ایران و انقلاب اسلامی نشان داد افزود: دشمن بار‌ها از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به همین دلیل با استفاده از عوامل داخلی و فتنه افکنی و هتک حرمت مقدسات و در ‌‌نهایت حمله به خیمه امام حسین (ع) کینه و خباثت خود را نمایان کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است عنوان کرد: مردم ما همواره در موقع حساس با حضور در صحنه چشم فتنه و دشمن را کور می‌کنند. مردم همواره ثابت کردند که به دشمن اجازه اظهارنظر نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی روز ولایت مداری و بصیرت ملت ایران است گفت: همه باید در برابر فتنه‌های پیش رو هوشیار باشیم.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرامیداشت ۹ دی باید هر ساله مورد توجه قرار گیرد افزود: فتنه شیعه و سنی از جمله فتنه‌های جدیدی است که در جهان اسلام توسط دشمنان و مستکبران ایجاد شده و باید در برابر آن هوشیار بود.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه آمریکایی‌ها دارای ذاتی هستند که با فتنه عجین شده است، خاطر‌نشان کرد: امریکا دشمن شماره یک ایران و نظام ما است. آن‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند زیرا امام خمینی (ره) در مورد آن‌ها فرموده بود که آمریکا شیطان بزرگ است.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: ‌آن‌ها روزی بحث روادید را مطرح می‌کنند و روزی به اموال ملت ایران دست اندازی می‌کنند، آن‌ها با استفاده از ایادی خود در منطقه و غرب به‌دنبال فتنه انگیزی در کشورهای اسلامی و ضربه زدن به نظام ما هستند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در جهان اسلام باید همگرایی و انسجام وجود داشته باشد تصریح کرد: باید بیش از هر زمانی اتحاد خود را حفظ کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه علمای جهان اسلام باید موضع‌هایی روشن و شفاف داشته باشند گفت: در این صورت علمای جهان اسلام می‌توانند ملت‌های خود را بیدار کرده و از فتنه‌های پیش رو باخبر کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان امروز وظیفه مضاعف دارند خاطرنشان کرد: باید با همه توان خود برای خدمت به مردم تلاش کنند و رفع مشکلات مردم و خدمت به محرومان از مسائلی است که باید مد نظر مسئولان در کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci3yap.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما