پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 35780
سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشرو قم:

یاسین پیشرو در ۳ مسابقه لیگ بر‌تر تکواندو به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم در ۳ مسابقه لیگ بر‌تر تکواندو به میدان می‌رود و به دنبال کسب حداکثر امتیازات مسابقات امروز است.
یاسین پیشرو در ۳ مسابقه لیگ بر‌تر تکواندو به میدان می‌رود
به گزارش قم نگار فریبرز عسکری اظهار داشت: رقابت‌های هفته‌های هفتم، هشتم و نهم لیگ بر‌تر تکواندوی باشگاه‌های کشور امروز در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود و تیم یاسین پیشروی قم در نخستین دیدار امروز خود از هفته هفتم برابر تیم شهدای ساری قرار می‌گیرد.

وی افزود: دومین مسابقات امروز یاسین پیشرو از هفته هشتم برابر تیم شهرداری ورامین قرار می‌گیرد و مسابقه هفته نهم این تیم نیز بعد از ظهر امروز برابر تیم تکواندوی سونیا برگزار می‌شود.

سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: در دو هفته اخیر نتایج دلخواه خود را کسب نکردیم اما ۳ مسابقه امروز، فرصت خوبی برای جبران نتایج گذشته است و می‌خواهیم هر ۶ امتیاز بازی‌های امروز را به دست آوریم.

عسکری بیان داشت: تیم شهرداری ورامین ۲ سال پیش قهرمان لیگ بوده و بازی ما در مقابل این تیم سخت خواهد بود علاوه بر آن تیم شهرداری ساری نیز تیم صاحب نامی است و باید برای پیروزی مقابل این تیم تلاش زیادی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: برابر تیم لوازم خانگی سونیا مشکل خاصی نداریم و برای پیروزی بر این تیم آماده هستیم البته به حریفمان احترام می‌گذاریم با این حال پیروزی در این بازی را آسان‌تر می‌دانیم.

سرمربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو در هفته گذشته، هفته خوبی را سپری نکرد و با امتیاز طلایی با شکست مواجه شد با این حال تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم و نفرات ما از نظر جسمانی و روانی آماده مسابقات این هفته هستند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccxmq1.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما