چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 3591

محدودیتهای ترافیكی ویژه اربعین حسینی در استان قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز:محدودیتهای ترافیكی ویژه اربعین حسینی در معابر پرازدحام از سوی رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم اعلام شد.
محدودیتهای ترافیكی ویژه اربعین حسینی در استان قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ فریدون تركاشوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جایگاه ویژه قم و وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، افزود: همزمان با اربعین حسینی و حضور جمعیت زیادی از زایران از اقصی نقاط كشور در این استان، از ساعت ۲۴ روز ۲۳ دی ماه لغایت شب ۲۴ دی ماه محدودیتهای ترافیكی در این استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این بازه زمانی عبور و مرور و پارك هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیلكت به استثنا وسایل نقلیه امدادی در خیابانهای اجرای طرح ممنوع است.

تركاشوند ادامه داد: خیابانهای اجرای طرح از میدان مطهری به سمت سه را بازار، تقاطع عماریاسر به سمت سه راه بازار، تقاطع حجتیه به سمت تقاطع شهدا و از میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا خواهد بود.

وی اضافه كرد: در سایر معابر پرتراكم از جمله خیابانهای اطراف امامزاده ها در صورت نیاز، محدودیت تردد بصورت مقطعی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از كلیه شهروندان درخواست كرد: ضمن همكاری با ماموران راهنمایی و رانندگی، در مدت برقراری محدودیتهای بالا از توقف و تردد در مناطق اشاره شده اجتناب كنند و برای عبور و مرور از مسیرهای جانبی دیگری استفاده كنند.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای زایران و مجاوران حرم مطهر گفت: تمام كاركنان راهنمایی و رانندگی استان قم بصورت شبانه روز از روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه لغایت غروب شنبه ۲۴ دی ماه آماده اعمال قوانین ترافیكی در سطح شهر هستند.

به گفته تركاشوند همچنین زایران و مجاوران برای سهولت در رفت و آمد می توانند از پاركینگهای رودخانه برای پارك وسایل نقلیه خود استفاده كنند.
انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcj.hetfuqeivsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما