پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 36162
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قم:

نرم‌افزار "میزبان یار" ویژه شناسایی اقامتگاه‌های قم طراحی شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه سیستم نرم‌افزاری را با عنوان میزبان یار طراحی کرده‌ایم، گفت: در این نرم‌افزار اطلاعاتی در مورد اقامتگاه‌ها به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
نرم‌افزار "میزبان یار" ویژه شناسایی اقامتگاه‌های قم طراحی شد
به گزارش قم نگار، عیسی رضایی عصر روز گذشته  در جلسه ستاد تسهیلات زائران استانداری قم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات میراث فرهنگی در ایام نوروز بحث ساماندهی زائران عراقی است اظهار داشت: به نمایندگی از همه ادارات در ترمینال قم مستقر شده‌ایم تا این ساماندهی را انجام دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه نیرویی که در آنجا داشتیم به خوبی تا اربعین حسینی فعالیت داشت افزود: در ترمینال هم در همکاری با شرکتی که نیروها را تامین کرده بود، انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌ها معتقد بود باید اجاره بهایی از این نیرو‌ها دریافت شود در حالی که مقرر شده بود تا پایان سال مبلغی دریافت نشود، خاطرنشان کرد: در این ستاد مصوب شد مبلغی از این شرکت دریافت نشود به این دلیل که تا همین امروز هم متضرر شده است، سازمان پایانه‌ها و پلیس نیز باید در این مورد همکاری کنند.

رضایی با اشاره به موضوع کمیته نظارت افزود: ساماندهی خانه مسافرهای مجاز و غیر مجاز مسئله مورد بررسی دیگری در اداره است که در همین راستا جلساتی با حضور اداره بهداشت، سازمان صنعت و معدن و مابقی دستگاه‌های مرتبط برگزار کردیم، بازدید‌هایی را انجام داده‌ایم و بخش‌هایی که قابل اسکان هستند آماده‌سازی می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم تصریح کرد: خواهشی که داریم این است که ادارات با ما در این رابطه همراهی کنند بحث دلال‌ها بسیار جدی است. دلال‌ها مسافران را به سمت خانه‌های غیر‌مجاز هدایت می‌کنند، باید تاکید کنید ادارات با ما همکاری کنند تا خانه‌ها را به صورت اصولی ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه سیستم نرم افزاری را با عنوان میزبان یار طراحی کرده‌ایم تصریح کرد: در این نرم افزار اطلاعاتی در مورد اقامتگاه‌ها به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchiznx.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما