شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 36202
منبع : سازمان مدیریت پسماند قم
از سوی سازمان مدیریت پسماند قم

طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی در قم اجرا شد

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی با شعار «پسماند کمتر، زندگی سبزتر» از سوی سازمان مدیریت پسماند قم اجرا شد.
طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی در قم اجرا شد
به گزارش قم نگار، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری سلسله برنامه‌های «هر جمعه، همراه با شهروندان در غرفه‌های بازیافت» اظهار کرد: این هفته مورخ ۲۵ دی ماه، طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی در غرفه بازیافت واقع در میدان رسالت اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار «پسماند کمتر، زندگی سبزتر» اجرایی شد، افزود: ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و تفکیک پسماند خشک و تر از اهداف اجرایی این طرح است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه آغاز اجرای طرح از تاریخ ۲۵ دی ماه بود، گفت: شهروندان می‌توانند با جمع آوری پسماندهای خشک خود در طول هفته و مراجعه به غرفه بازیافت میدان رسالت در روزهای جمعه، گلدان‌های تزیینی به میزان پسماندهای خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.

میرابراهیمی گفت: در صدد هستیم برنامه‌های متنوع با محوریت مدیریت پسماند و اهمیت حفظ محیط زیست را در مجاورت غرفه‌های بازیافت در سطح شهر تعریف و اجرایی کرده که تاکنون طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در این راستا برگزار شده است.

یادآور می‌شود، طرح معاوضه کتاب با پسماند خشک هفته گذشته ۱۸ دی‌ماه در مجاورت غرفه بازیافت واقع در خیابان فرهنگیان ۱، اجرا شد، شهروندان می‌توانند هر جمعه با مراجعه به این غرفه پسماندهای خشک و کاغذهای باطله خود را با کتاب مبادله کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcciiq1.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما