يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 3639
در همایش نهضت حسینی، بیداری اسلامی و بصیرت جوانان صورت گرفت:

اهدای مدال افتخار هیئت خادم‌الرضا به لاریجانی

قم نيوز : قم نیوز: مدال افتخار و لوح تقدیر هیئت خادم‌الرضا(ع) به رییس مجلس شورای اسلامی اهدا شد.
اهدای مدال افتخار هیئت خادم‌الرضا به لاریجانی
به گزارش قم نیوز، همایش نهضت حسینی، بیداری اسلامی و بصیرت جوانان به همت هیئت خادم‌الرضا(ع) و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا قم برگزار شد.

جمع کثیری از اعضای هیئت خادم‌الرضا(ع) قم با حضور در این همایش به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخته و اربعین شهادت آن امام همام را گرامی داشتند.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به اهمیت دوره‌های چهل ‌روزه و خلوص نیت مومنین به همراه عبادت خداوند در این دوره‌ها اظهار کرد: امام حسین(ع) هدف قیام خود را نجات اسلام از انحراف و احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرده‌اند و ضروری است که شیعیان با تاسی به ایشان و یاران باوفایش در شرایط کنونی نسبت به جاری ساختن احکام الهی در جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه به تحلیل و بررسی نقشه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: قیام امام حسین(ع) الگویی مناسب برای انقلاب ایران است به همین دلیل انقلاب اسلامی در همه ابعاد جاری بوده و دشمنان نیز به وسیله اجرای پروژه‌های گوناگون سعی در انحراف آن دارند که یکی از آنها تلاش برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات است.

در ادامه این همایش، مدال افتخار و لوح تقدیر هیئت خادم‌الرضا(ع) به رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو افتخاری این هیئت اهدا شده و به دلیل تلاش‌های وی به‌عنوان نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از او تقدیر به عمل آمد.

اتنهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.1q1a2bqeola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما