چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 36467
در دور برگشت لیگ دسته اول والیبال بانوان صورت می‌گیرد

رویارویی مجتمع ایرانیان قم با بلفا شیراز برای صعود به مرحله نهایی

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌‌های والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز بعد از دو ماه بار دیگر در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.
رویارویی مجتمع ایرانیان قم با بلفا شیراز برای صعود به مرحله نهایی
به گزارش قم نیوز، آخرین رویارویی بانوان والیبالیست تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز به آذر ماه سال جاری و دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال زنان باشگاه‌های کشور باز می‌گردد که بازی به نفع نماینده قم رقم خورد و در نهایت مجتمع ایرانیان قم در صدر قرار گرفت.

در آن بازی‌ها که به میزبانی شهرستان شاهرود و تیم بانوان کات شاهرود به انجام رسید، تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم توانست در روزی که یکی از بهترین بازی‌های خود را برابر تیم بلفا شیراز به نمایش می‌گذاشت با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست بدهد.

بانوان والیبالیست تیم مجتمع ایرانیان قم در دو دیدار دیگر خود نیز تیم‌های کات شاهرود میزبان بازی‌ها و آکادمی والیبال بیجار کردستان را نیز با نتایج مشابه سه بر صفر مغلوب کرده و بدین‌ترتیب با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار بگیرند.

اما اکنون شرایط فرق می‌کند و دو تیم مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز در شرایطی به یکدیگر رسیده‌اند که بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول در قم برگزار می‌شود و در مرحله برگشت این رقابت‌ها مجتمع ایرانیان قم در فکر تداوم پیروزی‌های خود در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور است و بلفا شیراز در فکر روزنه‌ای برای تقویت جایگاه خود در جدول بازی‌ها به میدان می‌رود.

تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز که در این دوره بهترین‌های گروه نخست مقدماتی لیگ دسته اول والیبال زنان ایران محسوب می‌شود و بازیکنان نخبه زیادی در ترکیب این تیم‌ها آماده معرفی به سطح اول والیبال بانوان کشور هستند امروز در نخستین بازی دور برگشت گروه نخست مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

هر یک از تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز در صورتی که در پایان نخستین بازی از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر به برتری برسند شانس خود را برای صعود از این گروه و رفتن به جمع چهار تیم برتر افزایش خواهند داد.

مصاف این دو تیم در راه کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال زنان ایران امروز به میزبانی تیم مجتمع ایرانیان قم در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام خواهد رسید و در ادامه دو تیم باید به مصاف سایر رقبا بروند.

در این گروه دو تیم دیگر یعنی کات شاهرود و آکادمی والیبال بیجار نیز حضور دارند و بازی‌های دور برگشت تا روز جمعه نهم بهمن ماه در قم ادامه می‌یابد تا دو تیم از این گروه به همراه دو تیم دیگر از گروه دوم به مرحله نهایی لیگ امسال راه یابند

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfejdm.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما