جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 36536
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد

صعود مقتدرانه مجتمع ایرانیان قم به مرحله نهایی والیبال بانوان کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از صعود مقتدرانه تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خبر داد.
صعود مقتدرانه مجتمع ایرانیان قم به مرحله نهایی والیبال بانوان کشور
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین گفت: دیدارهای مرحله مقدماتی از فصل جاری لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اضافه کرد: تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های کات شاهرود، بلفا شیراز و آکادمی والیبال بیجار همگروه بود و در نهایت به مقام نخست و عنوان قهرمانی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور دست پیدا کرد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم افزود: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در پایان بازی‌های مرحله گروهی چهار تیم از گروه‌های دوگانه جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.

رامین با تاکید بر اینکه تیم بانوان مجتمع ایرانیان قم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کرد و با اقتدار به مرحله نهایی صعود کرد، افزود: موفقیت این تیم نتیجه همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان، هیئت والیبال و حمایت مالی مجتمع ایرانیان قم بود که امیدواریم در مرحله نهایی نیز تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو تیم از لیگ دسته یک امسال به لیگ برتر والیبال زنان ایران در سال ۹۵ راه می‌یابند، افزود: مرحله مقدماتی و پلی‌آف به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و تیم بانوان مجتمع ایرانیان بعد از صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم مقدماتی، در مرحله نهایی نیز با تمام توان به میدان خواهد رفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون دو مرحله از مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست به صورت رفت و برگشت به انجام رسیده است و هر مرحله به مدت سه روز برگزار شده تا چهار تیم به مرحله نهایی بروند.

رامین با اشاره به صعود تیم مجتمع ایرانیان قم از گروه دوم مقدماتی اضافه کرد: تیم ما در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی به میزبانی شاهرود توانست هر سه حریف خود را مغلوب کند و در دور برگشت نیز روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشید.

وی یادآور شد: تیم بانوان مجتمع ایرانیان قم در گروه دوم با تیم‌های صنعت‌پیشتاز پارس بلفا، کات شاهرود و آکادمی بیجار همگروه بود و در نیم‌فصل نخست به سه پیروزی برابر حریفان دست یافت، اما در دور برگشت به دلیل انصراف تیم کات شاهرود در دو بازی به میدان رفت و هر دو حریف را مغلوب کرد.

رامین گفت: در گروه نخست لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران نیز تیم‌های زنان سفیر گیلان، المان استرآباد، نفت امیدیه و آریا صنعت بابل رقابت کردند و دو تیم برتر این گروه به همراه دو تیم برتر گروه دوم که یکی از آنها تیم مجتمع ایرانیان قم است در مرحله نهایی برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccepq1.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما