چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 36470

موج هوای سرد اوایل هفته آینده از قم خارج می شود

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی قم با اشاره به آغاز روند افزایش دما از روز جمعه، گفت: موج هوای سرد اوایل هفته آینده از این استان خارج و دمای هوا پایدار می شود.
موج هوای سرد اوایل هفته آینده از قم خارج می شود
به گزارش قم نیوز مرتضی صبوری با بیان اینکه در حال حاضر دمای هوای قم ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بخش دستجرد با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و جمکران با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان بوده است.
وی اضافه کرد: حداقل دمای امروز صبح در بخش دستجرد منفی پنج، قم، کهک، کوه سفید و نیروگاه حرارتی منفی دو، بخش جعفریه و سلفچگان منفی یک، جمکران دو، کوشک نصرت و فدک نیز یک درجه سانتیگراد گزارش شده است.
وی پیش بینی کرد: حداکثر دمای هوای امروز به ۹ درجه بالای صفر و حداقل دمای امشب به دو درجه زیر صفر برسد.
صبوری گفت: هوای استان در ۲۴ ساعت آینده، تا قسمتی ابری به تدریج با افزایش ابر پیش بینی می شود و در برخی نقاط مرتفع و کوهستانی از جمله بخش کهک و سلفچگان شاهد بارش خفیف برف خواهیم بود.
وی همچنین سرعت وزش باد را در ۲۴ ساعت آینده، ۳۶ تا ۵۴ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد.
وی با اشاره به افزایش سه درجه ای دمای هوا در روز جمعه هفته جاری، گفت: هوای استان در این روز کمی تا قسمتی ابری در اواخر وقت با افزایش ابر و گاهی وزش باد با سرعت ۳۶ تا ۵۴ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه تا یک هفته آینده بارش باران و برف در استان نداریم، گفت: برای روز شنبه، هوای استان کمی باز تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد با سرعت ۳۶ تا ۵۴ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjyxet.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما