پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 36492
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

مقدمات برگزاری باشکوه مراسم های دهه فجر امسال ایجاد شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مقدمات برگزاری باشکوه مراسم های جشن دهه فجر امسال و سپس برگزاری پرشور انتخابات در قم را ایجاد کرده ایم.
مقدمات برگزاری باشکوه مراسم های دهه فجر امسال ایجاد شده است
به گزارش قم نیوز، نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان داشت: همه تمهیدهای لازم برای برگزاری هرچه پرشکوه تر مراسم های جشن دهه فجر امسال را اندیشیده ایم و۲۴ کارگروه برای دو گروه اصلی برنامه برای عموم مردم و حضور اصناف در مراسم ها را ایجاد کرده ایم.
وی یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی دهه فجر در استان قم را حضور مسئولان استان در بیت امام راحل(ره) ذکر کرد و افزود: در این مراسم پس از اجتماع مردمی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مردم به همراه مسئولان استان در روز دوازدهم بهمن ماه بیت امام خمینی(ره) در قم را گلباران خواهند کرد.
وی هم چنین غبار روبی مزار شهیدان، برپایی مراسم ندای ملکوتی بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن ماه، برپایی مراسم هایی در بازار قم و برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را از مهم ترین برنامه های پیش رو در دهه فجر امسال در استان قم ذکر کرد و افزود: امید است برپایی هر چه باشکوه تر مراسم های دهه مبارک فجر مقدمه ای برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هفتم اسفند ماه باشد.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.
رئیس کمیته ایثارگران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم نیز در این دیدار گفت: مهم ترین برنامه ما در ایام دهه فجر امسال غبارروبی و گلباران ۱۱۰ گلزار شهید در استان قم است.
سید جواد هاشمی افزود: در دهه مبارک فجر هم چنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از خانواده شهدا تجلیل به عمل می آید و امید است رسانه ها برای پوشش این برنامه حضور پرشوری داشته باشند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم نیز در این دیدار گفت: تامین امنیت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از نکات مهمی است که در مراسم های دهه فجر مورد توجه قرار گرفته است و برنامه های خوبی برای مدیریت ترافیک نیز انجام شده است.
سید حسین امیری افزود: در بحث نورافشانی نیز مراکز عمومی و خصوصی که بخواهند اقدام به نورافشانی کنند باید با رعایت حال مردم اقدام کرده و مجوزهای لازم را بگیرند.
عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نیز در این دیدار از برگزاری ۵۲ برنامه این اداره کل در دهه فجر خبر داد و افزود: برای اولین بار در سطح کشور در روز ۱۷ بهمن ماه جشن شکر گزاری خانه دار کردن یک هزار خانواده که با کمک مردمی صورت گرفته است برگزار می شود و در همان روز مراسم اعطای کمک جهیزیه به ۳۰۰ نو عروس ترتیب می یابد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdxo0s.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما