يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 36813
شهردار منطقه 2 قم خبر داد

برخورد جدی با زمین‌خواری و تفکیک‌های غیرمجاز در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 2 قم با اشاره به برخورد جدی با زمین‌خواری و تفکیک‌های غیرمجاز گفت: یکی از مشکلات منطقه دو تفکیک غیرمجاز منازل مسکونی است که متاسفانه در این راستا افراد ناآگاه به قانون ضرر می‌زنند.
برخورد جدی با زمین‌خواری و تفکیک‌های غیرمجاز در قم
به گزارش قم نیوز، محمد صادقی با اشاره به وضعیت بوستان جوان گفت: یکی از مشکلات اصلی این بوستان عدم حضور مامورین انتظامی است که موجب شده مردم احساس امنیت نکنند.

وی گفت: طرح جامع و بهسازی بوستان در دستور کار بوده و در صورت واگذاری مالکیت کامل از سوی جهاد کشاورزی به شهرداری، سرمایه‌گذار نیز وارد خواهد شد.

شهردار منطقه ۲ قم با اشاره به مشکل تفکیک غیرمجاز در سطح منطقه گفت: یکی از مشکلات شهرداری، تفکیک غیرمجاز اراضی است که متاسفانه یک سری دلال و زمین‌خوار زمین‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ متری را خریداری کرده و به دو قسمت تفکیک کرده و به افراد قشر ضعیف و ناآگاه به قانون فروخته‌اند.

صادقی گفت: با دادستان نیز در این خصوص جلساتی برگزار شده که بتوانیم زمین‌خواری و مشکل تفکیک غیرمجاز را در منطقه کنترل کنیم که در حال حاضر این معضل تا حدود زیادی حل شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که به منظور خرید هر ملکی قبل از آنکه پولی را رد و بدل کنند از شهرداری استعلام گرفته تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaeane.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما