يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 36818
با حضور استاندار

2 واحد صنعتی در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: دو واحد صنعتی تولید عرقیات گیاهی و تولید شیرآلات اهرمی، چشمی و اتوماتیک در شهرک شکوهیه با حضور استاندار قم افتتاح شد.
2 واحد صنعتی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر، استاندار قم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه، دو واحد تولیدی عرقیات گیاهی (تولیدی و بسته‌بندی) و واحد تولیدی انواع شیرآلات بهداشتی اهرمی و چشمی و اتوماتیک را افتتاح کرد.

واحد تولید عرقیات گیاهی که صبح امروز به‌صورت رسمی افتتاح شد، ظرفیت تولید سالانه هزار و ۵۴۰ تن عرقیات گیاهی را دارد. این واحد تولید عرقیات گیاهی از سال ۸۹ بنای آن آغاز شده و در سال ۹۳ نیز توانست به‌صورت آزمایشی، خط تولید خود را راه‌اندازی کند.

واحد تولیدی عرقیات گیاهی در شهرک صنعتی شکوهیه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع مشغول فعالیت است و سرمایه ثابتی که برای راه‌اندازی این مجموعه هزینه شده ۲۵ میلیارد ریال است.

همچنین ارزش ماشین‌آلات داخلی که در این واحد تولیدی به کار گرفته شده مبلغ ۷ میلیارد ریال است و در حال حاضر برای ۲۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

واحد تولید شیر آلات اهرمی و چشمی و اتوماتیک نیز دارای ظرفیت اسمی سالانه محصولات تولیدی ۶۱ هزار عدد شیرآلات است که این واحد تولیدی بنای آن از سوم آبان ماه سال ۹۱ آغاز شده و در سال ۹۴ نیز به‌صورت آزمایشی خط تولید خود را راه‌اندازی کرد.

این واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۸۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۵۵۰ متر مربع مشغول فعالیت است.

سرمایه ثابتی که برای راه‌اندازی این واحد تولید به کار رفته مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و ارزش ماشین آلات داخلی که در این واحد به کارگرفته شده ۷ میلیارد ریال بوده و برای ۳۰ نفر نیز به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfccdm.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما