چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 36915
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به نظام نشان می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم بار دیگر با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به نظام، ولایت فقیه و رهبر نشان می‌دهند و این امر سبب خنثی شدن بخشی از توطئه‌های دشمنان می‌شود.
مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به نظام نشان می‌دهند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در شرایط کنونی اهمیت فراوانی دارد، استکبار و مزدوران پس از مذاکرات هسته‌ای احساس می‌کنند که فضای عرض اندام برای آنها فراهم شده است، در حالی که دچار توهم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می‌کنند نظام از ارزش‌های خود کوتاه آمده و پشتوانه لازم را ندارند، حضور یکپارچه مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و مزدوران منطقه و خط بطلانی بر این توهمات است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه طرفداران انقلاب در منطقه زیر آماج حملات صهیونیست‌ها، داعشی‌ها، القاعده و آل سعود هستند، گفت: حضور یکپارچه مردم برای آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امیدآفرین و نویدبخش است تا همچنان در صحنه آماده باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام، ولایت فقیه و رهبر نشان می‌دهند، بنابراین این امر امیدبخش بوده و سبب خنثی شدن بخشی از توطئه‌های دشمنان می‌شود.

رجبی یادآور شد: اگر حضور حماسی همراه دقت در رای دادن و شناسایی اصلح باشد، یکی از توطئه‌های اخیر دشمنان اسلام که هدفشان نفوذ جریانی در نظام ما بود، نقش برآب می‌شود و با انتخاب نمایندگان اصلح راه نفوذ استکبار جهانی و وابستگان به آن بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات پیامی برای مسئولان دارد که بدانند ملت در صحنه هستند گفت: باید در برابر یاوه‌گویی استکبار و عربده‌کشی‌های بی‌منطق آنها پاسخ محکم و قاطعی داده شود و از حالت انفعالی خارج شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان توهم دارند که تصور می‌کنند مردم انگیزه‌های سال‌های گذشته را ندارند و در این انتخابات نتیجه به گونه‌ای رقم می‌خورد که زمینه‌های نفوذ جریانی برای آنها فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: این تصوری نادرست است که فکر کنند با توجیهات باطل، دنیایی و منفعت‌طلبانه و تحلیل‌های بی‌مبنا واقعیت ملت و وفاداری به نظام و رهبری نظام تغییر می‌کند.

رجبی با بیان اینکه دشمنان از تحلیل وقایع انقلاب ناتوان هستند، گفت: آنچه دشمنان در درون خود دارند، برون‌فکنی می‌کنند تا بتوانند آنها را به ملت انتقال دهند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdkn0s.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما