چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : 36918
در قم انجام می‌شود

برگزاری نخستین همایش یافته‌های علمی در عصر تکنولوژی و ارتباطات در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مؤسسه آموزشی مرسا از برگزاری نخستین همایش یافته‌های علمی در عصر تکنولوژی و ارتباطات با همکاری دانشگاه‌های پیام نور، دانشگاه قم و مرکز علمی کاربردی استانداری خبر داد.
برگزاری نخستین همایش یافته‌های علمی در عصر تکنولوژی و ارتباطات در قم
به گزارش قم نیوز، علی‌ پورفرخی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه مرسا در زمینه‌های آموزشی اظهار کرد: این مؤسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای به آموزش تخصصی رشته‌های مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت داده و داده‌کاوی می‌پردازد.

وی افزود: اطلاعات دقیق‌تر در مورد همایش‌ها، سمینارها، استارتاپ و کارگاه‌ها در سایت conf@matnam.ir موجود است.

رئیس موسسه آموزشی مرسا با بیان اینکه این همایش برای ارتقا سطح دانشجویان در زمینه‌های تکنولوژی و ارتباطات برگزار می‌شود تصریح کرد: دانشجویان و محققین علاقمند در کشور می‌توانند چکیده مقالات خود را به‌صورت رایگان برای این همایش ارسال کنند.

وی در خصوص مهلت ارسال آثار افزود: مهلت ارسال چکیده آثار تا ۲۵ بهمن‌‌ماه است و در صورت پذیرفته شدن در مرحله نخست، برای ارسال مقالات از ۲۸ بهمن‌ماه تا ۸ اسفندماه فرصت ارسال اصل مقاله در نظر گرفته شده است.

پورفرخی همکاری دانشگاه پیام نور با این همایش را مورد توجه قرار داد و گفت: دبیرخانه این همایش در دانشگاه پیام نور قم واقع شده است و اکثر دانشگاه‌های قم و بعضی از دانشگاه‌های تهران در این همایش شرکت می‌کنند.

وی افزود: در اختتامیه این همایش به شرکت‌کننده‌ها و نفرات برتر گواهی‌نامه ارسال مقاله و جایزه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg7y9w.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما