چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 37088
سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری قم:

هفتم اسفند برگ زرینی به کارنامه ملت ایران افزوده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، هفتم اسفند را روز افزوده شدن برگ زرین دیگری به کارنامه ملت دانست.
هفتم اسفند برگ زرینی به کارنامه ملت ایران افزوده می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرتضی بابایی سه‌شنبه شب در نشست صمیمی با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی استان قم که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد، گفت: در هفتم اسفند امسال برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان ملت ایران افزوده خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری قم ادامه داد: این نشست برای تحقق حضور مردم و پیشگیری از بد اخلاقی‌های سیاسی برگزار می‌شود.

همچنین علی مومن در این نشست گفت: همه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت می‌کنیم تا سرنوشت کشور به بهترین شکل رقم بخورد.

دبیر اجرایی خانه کشاورز قم تاکید کرد: احقاق حقوق حقه کشاورزان را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

همچنین محمد آجرلو در این نشست اظهار کرد: با پیروز شدن آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ثمرات فراوانی در کشور دیدیم که امیدواریم این ثمرات ادامه‌دار باشد.

اکبر شوکت نیز در این نشست گفت: ما با ارائه لیستی از معتدلین در پی تشکیل مجلسی به دور از تندروی و کندروی هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر قم ادامه داد: مسئولین انتخابات باید این حماسه ملی را با دقت کامل اجرا کنند تا از آرای مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق‌الناس‌ است مراقبت شود.

وی اذعان کرد: مسئله‌ای که همواره شاهدش هستیم تخریب نمایندگان توسط ستادهای انتخاباتی رقباست که باید این معضل تاسف‌برانگیز برای همیشه حل شود.

شوکت تاکید کرد: تخریب نامزدهای انتخاباتی کاری خلاف شرع، قانون و اخلاق است و همه باید احترام همدیگر را نگه داریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfcxdm.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما