چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 37310
رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم:

کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» از هفته آینده در قالب ۶جلسه دوساعته در قم برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمود علامه روشن از برگزاری کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» در قم خبر داد و اظهار داشت: این دوره به صورت کارگاهی برای آشنایی هنر جویان با وسایل صدا برداری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم بسیج هنرمندان هدایت و تربیت نیروی هنرمند با تفکر انقلابی و بسیجی است، افزود: در این راستا اقدام به برگزاری کلاس‌های هنری پایه در رشته‌های مختلف برای بسیجیان قم کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مصطفی کوچکی کارگردان و صدا بردار پروژه‌های متعدد صدا و سیما استاد کارگاه صدابرداری است که از هفته آینده در قالب ۶جلسه دوساعته برگزار می‌شود.

علامه روشن گفت: این کارگاه با گزینش و به صورت محدود از هنرمندان ثبت نام می‌شود و برای بسیجیان تخفیف ۵۰درصدی در نظر گرفته شده است و کلاس‌ها در استودیوی تخصصی در خیابان دورشهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی پایه و مقدماتی در رشته‌های فیلم برداری، عکاسی، موسیقی و شعر از دیگر برنامه‌های این سازمان است که امسال برگزار و با استقبال خوب هنرمندان قمی مواجه شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzs0s.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما