سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 3738
رییس هیئت کاراته استان قم خبر داد:

مسابقات انتخابی مدعیان عضویت در تیم ملی کاراته

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم اعزامی کاراته قم به پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته خبر داد.
مسابقات انتخابی مدعیان عضویت در تیم ملی کاراته
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های کاراته انتخابی در رده‌های سنی مختلف را در پیش داریم، رقابت‌های انتخابی را روز جمعه این هفته می برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و به همین خاطر کاراته کاهای مدعی در این اوزان باید در پیکارهای انتخابی استان شرکت کنند.

رییس هیئت کاراته استان قم افزود: این مسابقات از صبح روز جمعه سی‌ام دی ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان به کاراته برای حضور در سالن و تماشای رقابت‌هایی که قطعا جذاب و تماشایی خواهد بود، دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی، رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی مختلف روزهای دوم تا ششم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

عابدی تصریح کرد: البته رقابت‌های انتخابی تیم ملی در رده‌ سنی بزرگسالان تقریبا یک ماه زودتر و در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود که طی آن کاراته کاهای مدعی باید در تلاش برای کسب سهمیه تیم ملی با رقبای خود از استان‌های مختلف پیکار کنند.

وی در ادامه به میزبانان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه جاری به میزبانی هیئت کاراته استان زنجان برگزار خواهد شد.

رییس هیئت کاراته استان قم همچنین از مشخص شدن میزبان رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان‌، جوانان و امید خبر داد و یاد آور شد: رقابت‌های این سه رده سنی در اسفند ماه به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی به انجام خواهد رسید.

وی با تمجید از مربیان فعال در باشگاه‌های مختلف کاراته در سطح استان قم، تاکید کرد: امیدوارم آماده‌ترین نفرات باشگاه‌های کاراته استان در پیکارهای انتخابی شرکت کنند تا از بین آنها تیم‌های قوی و منسجمی برای اعزام به پیکارهای تیم ملی انتخاب کنیم.

عابدی با اشاره به افتخارآفرینی کاراته کاهای قمی در پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان در سال جاری بیان داشت: کسب چهار مدال از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا توسط امیر مهدی‌زاده، محمد شایگان، علی نجفی و مهدی عافیتی نشان از توانمندی کاراته قم است.

وی اوج موفقیت کاراته قم در رقابت‌های سال جاری را موفقیت علی نجفی در کسب نشان برنز مسابقات کاراته قهرمانی جهان دانست و بیان کرد: این کاراته کای خوش آتیه در رقابت‌هایی که با شرکت برترین‌های جهان در مالزی برگزار شد، با افتخار به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.1q1a2bqm4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما