دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 37402
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی:

تصادفات رانندگی در کشور طی ۱۰ سال ۱۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در سال ۸۴ بیش از ۲۷ هزار نفر در سال به خاطر تصادف کشته شدند که در سال ۹۳ به ۱۶ هزار نفر رسید و تعداد کشته شدگان تصادف های رانندگی بیش از ۱۰هزار نفرکاهش پیدا کرد که رقم بسیار بزرگی است.
تصادفات رانندگی در کشور طی ۱۰ سال ۱۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است
به گزارش قم نیوز، سردارتقی مهری ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: پلیس برنامه های خاصی را برای سفرهای نوروزی پیش بینی کرده است و اقدامات لازم برای سفرهای نوروزی انجام شده است.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: تصادف یکی از مهم ترین مسائلی است که پلیس در راستای حفظ جان مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند ، سالانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در تصادفاتی که در جهان اتفاق می افتد کشته می شوند که رقم بسیار بالایی است.

سردار مهری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش تصادف های رانندگی ، بیان کرد: در سال ۸۴ بیش از ۲۷ هزار نفر در سال به خاطر تصادف کشته شدند که در سال ۹۳ به ۱۶ هزار نفر رسید و تعداد کشته شدگان تصادف های رانندگی بیش از ۱۰هزار نفرکاهش پیدا کرد که رقم بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه سال ۹۴ ، ۴۵۰ نفر کمتر از سال گذشته در تصادف های رانندگی کشته شدند، عنوان کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر در ۱۰ ماه امسال کشته شدند و خانواده های زیادی را داغدار کردند که مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود می آورد.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس اهتمام ویژه ای دارد تا آمار کشته ها را کاهش دهد ، تصریح کرد: باید از نظر فرهنگی ارتقای فرهنگ ترافیک را میان شهروندان داشته باشیم، ۲۲ درصد کشته ها مربوط به عابران و ۲۴ درصد موتورسواران هستند که در شهر قم تعداد موتور سواران زیاد است اما ۱۰ درصد تصادفات منجر به فوت در این شهر کاهش پیدا کرده است.

سردار مهری بیان کرد: ۴۶ درصد افرادی که در شهرها کشته می شدند عابر پیاده هستند که این رقم در شهر قم ۵۷ درصد است که در این زمینه عابران پیاده باید مراقب باشند و راننده ها هم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا تعداد تصادف ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf0jdm.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما