پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 12632

کاهش هفت درصدي تصادفات در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم از کاهش هفت درصدي مجموع تصادفات در سال 91 در استان خبر داد و گفت: طي اين مدت تلفات جاده اي نيز دو درصد کاهش داشت.
کاهش هفت درصدي تصادفات در استان قم
به گزارش قم نیوز،به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار " مجتبايي" صبح امروز در رزمايش انتظامي ترافيکي نوروز ۹۲ که با شعار نوروز پر نشاط با رعايت قانون و احترام به ديگران برگزار شد اظهار داشت: استان قم از نظر جايگاه ديني در جهان و موقعيت جغرافيايي يک استان بسيار مهم تلقي است.
وي در ادامه با اشاره به ايام تعطيلات نوروز و حضور مردم از سراسر کشور در شهرهاي مذهبي گفت: قم يک استان مذهبي و ديني است ، در اين خصوص مردم نيز از سر تا سر ايران سعي مي کنند لحظه تحويل سال را در کنار آستانه هاي مقدس امام هشتم و خواهر گرامي ايشان حضرت فاطمه معصومه (س) باشند.
فرمانده انتظامي استان قم افزود: قم از نظر جايگاه ديني ، سياسي و جغرافيايي ، نقش مهمي در دنيا دارد، بنابراين بايستي افرادي که به اين استان خدمت مي کنند ضمن احترام به ديگران ، افرادي قانون مدار باشند.

سردار " مجتبايي" گفت: هر چقدر کارکنان انتظامي استان مسلط به دانش و فن باشند ، پيشرفت سرعت مي يابد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه استان قم به علت قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتي روزانه حدود ۲۰۰ هزار خودرو از آن عبور مي کند اظهار داشت:با وجود ۱۶۴۰ کيلومتر جاده ، ۲۸۰ کيلومتر آزاد راه و بزرگراه ، سال گذشته هفت درصد در مجموع تصادفات و دو درصد در تلفات جاده اي کاهش داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به ايام نوروز ۹۱ و قانون مداري مردم گفت: قم در نوروز سال ۹۱ بين تمامي استان ها در کاهش تصادفات منجر به فوت رتبه پنجم و جريمه ها نيز ۳۷ درصد کاهش داشته است.

سردار " مجتبايي" با بيان اينکه همزمان با سراسر کشور طرح نوروزي در استان نيز از ۲۵ اسفند الي ۱۷ فروردين اجرا مي شود اظهار داشت: ۷۵۰ نفر از پليس قم با ۳۰۰ خودرو ، مقررات جاده اي استان را کنترل مي کنند .

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه يکي از تصادفات منجر به فوت سرعت غير مجاز دانست و گفت: کارکنان پليس راه علاوه بر زحمات فراوان در طول سال ، در ايام نوروز نيز با حضوري مستمر در جاده ها ، رضايت مردم فراهم مي کنند.

سردار "مجتبايي" در پايان مهندسي افکار مسافران را ارائه خدمات رساني مضاعف و فراهم کردن شرايط مطلوب براي آن ها از مبداء تا مقصد عنوان کرد .

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdx90f.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما