دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 37544
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد

اطمینان خاطر از امنیت نخستین سورتمه ریلی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: سورتمه ریلی قم از نظر ایمنی مشکلی ندارد و پیگیر دریافت مجوزهای استاندارد هستیم.
اطمینان خاطر از امنیت نخستین سورتمه ریلی قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به فعالیت سورتمه ریلی در بوستان علوی در ایام نوروز، اظهار کرد: این وسیله که برای سرگرمی خانواده‌ها در روزهای پایانی سال گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، همزمان با عید نوروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه خرید این وسیله تفریحی از محل اعتبارات شهرداری قم صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای تفریحی در قم، این وسیله به همت شهرداری قم در راستای ایجاد فضای تفریحی و گردشگری برای شهروندان و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(ع) خریداری و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اطمینان خاطر از امنیت این وسیله تفریحی گفت: این وسیله تفریحی دارای بیمه مسئولیت مدنی است و در صورت بروز هرگونه مشکلی بیمه نسبت به جبران آن اقدام می‌کند.

وی افزود: شهروندانی که برای گذران ساعاتی خوش از این وسیله استفاده می‌کنند اطمینان خاطر داشته باشند که امنیت استفاده از این وسیله تضمین شده است.

مظفری با تاکید براینکه تمام قطعات این وسیله تفریحی با نظارت کارشناسان خارجی خریداری و نصب شده است، ‌گفت: سورتمه ریلی پس از عبور از گمرک توسط کارشناسان آلمانی در بوستان علوی قم نصب شد.

وی با اشاره به طرح شبهاتی در ارتباط با استاندارد بودن این وسیله تفریحی عنوان کرد: از زمانی که قطعات سورتمه خریداری و به گمرک آمده است، برای دریافت مجوز استاندارد، اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: برای دریافت استاندارد پیگیر هستیم و به زودی مجوزهای ضروری استاندارد کسب می‌شود.

مظفری ادامه داد: کارشناسان استاندارد یکی از شرکت‌های خارجی که در تهران استقرار دارد برای تایید استانداردهای این وسیله به قم آمدند و برای دریافت این مجوز، ایراداتی گرفته شد که برای رفع این ایرادات اقدامات لازم صورت گرفت و به زودی پس از تایید کارشناسان مجوزهای استاندارد اخذ می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc0pq1.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما