چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 2886
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد:

ارائه خدمات به 1.3 میلیون نفر مسافر در پایانه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر‌عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از ارائه خدمات به یک میلیون و 300 هزار مسافر در پایانه‌های قم خبر داد.
ارائه خدمات به 1.3 میلیون نفر مسافر در پایانه‌های قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به وضعیت پایانه‌های استان قم و افزایش روزافزون تردد و عزیمت مسافران به استان قم اظهار کرد: استان قم به چند‌ پایانه مسافر بری نیازمند است.

وی جاده گرمسار را یکی از ظرفیت‌ها برای ایجاد پایانه معرفی و عنوان کرد: در آینده با شش تعریض این جاده، می‌توان از آن به عنوان نقطه مطلوبی برای بیتوته مسافرانی که از جنوب کشور وارد استان می‌شوند استفاده کرد.

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری در چهار پایانه سه‌راه خرمشهر، اول جاده جعفریه، ابتدای جاده کاشان و پایانه مرکزی یک میلیون و ۳۴۹ هزار نفر مسافر رفت و آمد داشته‌اند.

وی یکی از مشکلات پایانه‌ها را دو مدیریتی بودن دانست و گفت: بحث نرم‌افزاری پایانه‌ها توسط سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و مسائل سخت‌افزاری و تهیه و احداث پایانه‌ها و نگهداری آن بر عهده پایانه‌های شهرداری است که این مسئله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است بسیاری از مسافران در استان قم به دلیل اینکه این استان در شاهراه مواصلاتی قرار گرفته است، سوار خودروهای عبوری شده و به نوعی آمار آنها به ثبت نمی‌رسد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cd0iw6dcvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما