چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 33630
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

وانت بار‌ها در خیابان‌های انسجام و بلوار زائر متمرکز می‌شوند

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ساماندهی وانت بارها برای جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی خبر داد.
وانت بار‌ها در خیابان‌های انسجام و بلوار زائر متمرکز می‌شوند
به گزارش قم نگار، علیرضا مظفری با اشاره به تردد وانت بار‌ها در سطح شهر و ایجاد سد معبر توسط آن‌ها گفت: متاسفانه وانت بارها با حضور خود موجب تبعات اجتماعی می‌شوند و دستگاه‌های مختلف در پی ساماندهی آن‌ها هستند تا از این مشکلات جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه کار وانت بارها کاملا غیرقانونی است بیان کرد: مسئولان استان همواره پیگیر بودند تا راه حلی برای این موضوع پیدا کنند و کسانی که هزینه زیادی کردند تا پروانه بگیرند و مغازه میوه فروشی ایجاد کنند نیز به وجود وانت بارها معترض هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی وانت بار‌ها تصریح کرد: دو منطقه پیش بینی‌شده تا وانت بار‌ها برای ادامه فعالیت در آن‌جا متمرکز شوند و دیگر در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های پر تردد توقف نکنند.

مظفری ادامه داد: مقرر شده فضایی موقت در اختیار آن‌ها بگذاریم که در بلوار پیامبر اعظم، خیابان انسجام و در بلوار زائر جنب پل امیرکبیر توقف کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره و بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خواستار همکاری وانت بار‌ها شد و بیان کرد: همه وانت بارها باید همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید و در صورت تخلف پلیس راهور باید با آن‌ها برخورد کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7p8x.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما