دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 37620
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر:

پرداخت وام قرض الحسنه صفر درصد کارمزد، از افتخارات موسسه کوثر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: موسسه کوثر تنها موسسه ای است که وام قرض الحسنه بدون صفر درصد کارمزد را تا سقف 5 میلیون ریال پرداخت می کند. در این زمینه از مقام معظم رهبری نظری رسیده است که تنها کارمزد فعالیتهای انجام شده گرفته شود که محاسبه میزان کار انجام شده سخت بود و از این رو کل کارمزد آن را صفر کردیم و از برکات آن نیز برخوردار شده ایم.
پرداخت وام قرض الحسنه صفر درصد کارمزد، از افتخارات موسسه کوثر است
دکتر عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر که صبح امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، آیت الله سعیدی سخن می گفت، با عرض تبریک حلول ماه رجب، اظهار داشت: همراه با هسته مرکزی موسسه کوثر به روال هر سال به خدمت علما و فضلا و مراجع عظام تقلید رسیده ایم و در این رهگذر به دیدار حضرت عالی نیز نائل شدیم.

وی افزود: امسال مجموعه کوثر وارد چهارمین سال فعالیت خود شده است و جامعه هدف خود را خدمت به پرسنل و بازنشستگان صنعت دفاعی قرار داده است و در این رهگذر فعالیتهای خوبی را انجام داده است.

دکتر رضایی تصریح کرد: این مجموعه با سرمایه گذاری سنگینی وارد صنعت ریلی نیز شده است و با شرکت واگن پارس قراردادهایی را برای تولید از یک سو و مصرف کننده از سوی دیگر منعقد کرده است. از سوی دیگر سال گذشته نخستین قطار 5 ستاره مسافری در مسیر مشهد برای خدمت به زائران علی بن موسی الرضا(ع) به راه افتاده است که به مرور تعداد رام های آن زیاد شده است.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: موسسه کوثر تنها موسسه ای است که وام قرض الحسنه بدون صفر درصد کارمزد را تا سقف 5 میلیون ریال پرداخت می کند. در این زمینه از مقام معظم رهبری نظری رسیده است که تنها کارمزد فعالیتهای انجام شده گرفته شود که محاسبه میزان کار انجام شده سخت بود و از این رو کل کارمزد آن را صفر کردیم و از برکات آن نیز برخوردار شده ایم.

وی تاکید کرد: هم و غم ما رعایت مسائل شرعی، کمک به مصالح عالی نظام و همراهی با دولت تدبیر و امید است تا بذر امید در میان مردم بپراکنیم و در این راستا فعالیت خود را متمرکز کرده ایم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchv-nx.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما