چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 37674
منبع : خبرگزاری فارس
از 24 تا 27 فروردین امسال

نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری قم آغاز به کار کرد
نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، کارشناس امور بانوان و خانواده استانداری قم عصر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار که در محل نمایشگاه دائمی قم با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های دولتی مانند کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، هلال احمر، شهرداری قم، برخی از موسسات غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد برپا شده است.

 لیلا کریمی خاطرنشان کرد: اکنون در حدود 2 هزار کارآفرین در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد 200 نفر در 50 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه غرفه‌های این نمایشگاه در زمینه کارآفرینی، صنایع دستی، پوشاک و تولیدات غذایی است، گفت: شناسایی زنان کارآفرین استان و نمایش توانمندی‌های آنها از جمله اهداف برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است زیرا بانوان دارای توانمندی فراوانی هستند ولی افراد نسبت به این توانمندی‌ها آشنایی ندارند.

کارشناس امور بانوان و خانواده استانداری قم خاطرنشان کرد: هر ساله این نمایشگاه برگزار می‌شود و حتی در نظر است بازارچه تولیدات بانوان به صورت دائمی برپا شود.

نمایشگاه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار از 24 تا 27 فروردین امسال در محل نمایشگاه دائمی قم برپا شده و از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcgt39w.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما