پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 37733
در دیدار با مبلغان برجسته کشور مطرح شد

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از زمان پخش سخنرانی‌های مذهبی در صداوسیما/ نمی توانیم با آمریکا رابطه داشته باشیم

قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از زمان پخش سخنرانی های مذهبی در صدا و سیما گفت: باید سخنرانی افرادی مانند آقای پناهیان در زمان بهتری پخش شود نه در ساعات اول صبح و پایان شب که مخاطبی وجود ندارد.
انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از زمان پخش سخنرانی‌های مذهبی در صداوسیما/ نمی توانیم با آمریکا رابطه داشته باشیم
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی  ظهر امروز در دیدار با جمعی از مبلغان کشور از جمله حجت الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه شغل مبلغان دارای حساسیت بسیار است اظهارداشت: این شغل انبیا و افتخاری است که در آن باید تلاش کرد امور شایسته ای انجام داد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امام علی (ع) می فرمایند اگر یک نفر را هدایت کنید به اندازه درخشش خورشید اثر دارد گفت: در قرآن به مسئله تبلیغ تاکید شده و آمده اگر یک نفر را احیا کنید گویا همه جهان را احیا کرده اید

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مدیریت در تبلیغ حوزه دارای اهمیت ویژه است تصریح کرد: روزگاری الازهر و قاهره در مسئله انقلاب بسیار برجسته بود اما امروز متاسفانه می بینیم با پول عربستان سعودی و منش استکباری سیسی و ارتباط با آمریکایی ها الازهر دیگر مانند گذشته نیست.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی در مصر از بین رفته است خاطر نشان کرد: کار به جایی رسیده که سیسی جمعی از شیعیان را که برای زیارت کربلا رفته بودند دستگیر و مجازات کرده است، این نشان دهنده اهمیت مدیریت و تبلیغ در حوزه علمیه است و باید بیشتر به آن توجه شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه خوشبختانه شما حوزه علمیه را با انقلاب هماهنگ نگاه داشته اید عنوان کرد: در تبلیغ باید برای حفظ انقلاب تلاش کرد، کار شما مقدس و عالی است اما به چند مورد باید توجه کنید که نخست آن شناخت ارکان انقلاب، اهداف و ثمرات آن و آسیبهایی است که آن را تهدید می کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از زمان پخش سخنرانی های مذهبی در صدا و سیما گفت: باید سخنرانی افرادی مانند آقای پناهیان در زمان بهتری پخش شود نه در ساعات اول صبح و پایان شب که مخاطبی وجود ندارد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید به میدان بیاییم گفت: حوزه علمیه قم با عظمت است اما باید این عظمت به کار گرفته شود، نباید در حوزه بنشینیم و بگویم فلان طرح وجود دارد، شما مبلغان در سطح عالی هستید و باید اصول انقلاب را حفظ کنید.

وی با اشاره به اینکه در مسئله استکبارستیزی باید با قدرت بیشتر وارد کار شد تصریح کرد: م نمی توانیم با آمریکا کنار بیاییم وبدانید آنها از نرمش ما سوء استفاده می کنند و فشارها را تشدید می کنند، ما با کسانی که با صهیونیست در ارتباطند نمی توانیم رابطه ای داشته باشیم.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه داعش و بوکوحرام با پول برخی کشورهای مستکبر مانند آمریکا و صهیونیست و عربستان به وجود آمدند گفت: مبلغان باید بیشتر با مردم در ارتباط باشند و ارکان انقلاب را به آنها بشناسانند تا دچار آفت در انقلاب نشویم.

وی در انتها با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلابی باشید و انقلابی بمانید خاطر نشان کرد: این جمله به معنای انتظار ظهور است و با انقلابی بودن می توان منتظر واقعی امام زمان بود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc1mq1.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما