شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 37777
منبع : خبرگزاری فارس

مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: داوود محبی ظهر امروز طی مراسمی به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قم معرفی شد.
مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان قم ظهر امروز با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و جمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در سالن جلسات شهید عاصمی ساختمان فرماندهی این سپاه استانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد تلاش دشمن برای دور کردن مردم از شاخص‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید انقلابی بودن خود را حفظ کند تا بتواند حرکت خود را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی ادامه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده با تاکید بر اینکه دانشجویان جوانان باهوش و طالب علم هستند، تصریح کرد: مسئولان باید به دانشجویان به عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی نگاه داشته باشند تا این افراد بتوانند در نظام اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

همچنین فرمانده سپاه استان قم در این مراسم طی سخنانی  از دانشجویان به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم یاد کرد و افزود: دانشجویان باید پشتیبانی معنوی اقشار مختلف بسیج را تامین کنند و به مطالبات رهبری برای رفع نیازهای دیگر اقشار توجه ویژه داشته باشند.

سردار احمد احمدی با بیان اینکه هر کدام از سخنان رهبری نکته‌های نهفته‌ای برای جامعه اسلامی به دنبال دارد، اظهار کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید خط دفاعی خود را نسبت به دشمن حفظ کرده و به دیگر خط‌های فرهنگی نظام اسلامی یاری رسانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم هم در این مراسم با اشاره به اینکه ابلاغیات بسیج و سپاه با خواسته‌های مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی فاصله ندارد، خاطرنشان کرد: دستورات فرمانده سپاه استان قم به صورت ویژه مورد توجه کادر اجرایی ناحیه بسیج دانشجویی این استان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا عظیمی از دانشجویان به عنوان یکی از ارکان اصلی عرصه جنگ نرم یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با حضور موثر دانشجویان در امور مختلف فرهنگی بتوانیم دستاوردهای گسترده‌تری را در این حوزه داشته باشیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم هم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه تربیت نیروی هم‌تراز برای انقلاب اسلامی از اهداف این مجموعه است عنوان کرد: نقش‌آفرینی در چالش‌های پیش‌روی انقلاب و حضور گسترده‌تر در فضای مجازی در سال جاری به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

داوود محبی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در برخی از طرح‌های فرهنگی از دیگر اقشار بسیج پشتیبانی می‌کند، یادآور شد: موفقیت بسیج دانشجویی می‌تواند موفقیت دیگر اقشار مختلف بسیج را رقم بزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) سپاه استان قم نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از دانشجویان استان قم دوران تحصیل خود را در پردیسان سپری می‌کنند، اظهار کرد: منطقه پردیسان محدوده زیر نظر ناحیه امام حسن(ع) است به همین علت این ناحیه مقاومت بسیج با ناحیه بسیج دانشجویی استان ارتباط نزدیکی دارد.

امیرحسین مرادی با تاکید بر اینکه دانشجویان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: سپاه و بسیج به ترویج آموزه‌های انقلابی در میان این افراد اهتمام جدی دارند و این موضوع رسالت‌های بسیج دانشجویی را سنگین‌تر می‌کند.

در پایان این مراسم از زحمات محمد توانا مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تقدیر و داوود محبی به عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca00ne.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما