سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 899
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم:

تشکیل 11 گروه جهادی از دانشجویان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال در معاونت سازندگی بسیج دانشجویی استان قم انجام شد، در سال جهاد اقتصادی 30 هزار نفر‌روز کار در قالب 11 گروه جهادی در استان‌های قم، کرمان و مرکزی به کار گرفته شدند.
تشکیل 11 گروه جهادی از دانشجویان قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ملاحسنی که دوشنبه شب در همایش شکوه هجرت در مجتمع امام خمینی(ره) سخن می‌گفت، افزود: حضور جوانان در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در مناطق محروم بیانگر دغدغه آنان در ساختن و آبادانی کشور است.

وی اظهار کرد: تاریخ ۳۲ سال گذشته کشور نشان می‌دهد که جوانان بیشترین سهم را در پیروزی‌های این ملت داشته اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: عامل فتح‌الفتوح‌های حضرت امام(ره) نیز همین اعتماد به جوانان است که در رفتار مقام معظم رهبری نیز به وضوح دیده می‌شود.

‌وی افزود: اعتماد به جوانان در بخش‌های مختلف که امروز در کشور شکل می‌گیرد؛ نتیجه عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه است.

وی خاطر‌نشان کرد: جوانان در هر عرصه‌ای که حضور پیدا می‌کنند؛ شور نشاط و ایمان را با خود به همراه می‌آورند.

ملا‌حسنی گفت: اگر بخواهیم کشور را به پیشرفت برسانیم و ایران را به یک الگوی جهانی تبدیل کنیم باید به نیرو و قدرت این جوانان اعتماد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز با الگو قرار گرفتن ایران توسط کشورهای مختلف، کارآمدی جمهوری اسلامی به اثبات رسیده است و در این کار آمدی جوانان نقش وسیع و غیر‌قابل انکاری دارند.

وی عنوان کرد: پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های علمی داشتیم به برکت حضور جوانان بوده است؛ از جمله در عرصه علم که حضور جوانان سبب شده در چند‌ رشته مهم علمی کشور ما در رده ۱۰ کشور نخست دنیا قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم گفت: کشوری که در زمان حکومت پهلوی کاملا فقیر و وابسته بود در طول ۳۰ سال، با وجود کارشکنی‌ها و تهدیدهای سخت و نرم، تحولات عظیمی در عرصه‌های مختلف در جهان به وجود آورده است.

وی افزود: در ابتدای انقلاب که روستاهای کشور از حداقل امکانات نیز برخوردار نبودند؛ جهادگران جهاد سازندگی با حضور در مناطق محروم تجربه شیرینی برای روستاییان به وجود آوردند.

ملاحسنی تاکید کرد: بسیج سازندگی نیز سعی می‌کند خلاء جهاد سازندگی ابتدای انقلاب را برای نظام پر کند و در روستاها و مناطق محروم امید، شور و نشاط را وارد کند.

وی خاطر‌نشان کرد: حضور دانشجویان در روستا علاوه بر کسب تجارب بسیار مفید سبب برای آنان شده و از ایشان مدیرانی توانمند و متعهد برای کشور می‌سازد.

وی در پایان گفت: حرکت‌های جهادی توانسته بسیاری از محرومیت‌ها در روستاها را برطرف کنند و خدمات شایسته‌ای به مستضعفین که به حق صاحبان اصلی انقلاب هستند ارائه دهد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfheozuqeh.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما