شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 37788
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم:

هوای قم تا سه‌شنبه بارانی است/ بارش ۲۰ میلی متری طی ۲ روز گذشته

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی بودن هوای این استان تا روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: میزان بارندگی‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر است.
هوای قم تا سه‌شنبه بارانی است/ بارش ۲۰ میلی متری طی ۲ روز گذشته
به گزارش قم نیوز،  در پی بارش‌های هفته گذشته که منجر به تلطیف هوای قم شد، هوا‌شناسی قم اعلام کرد که تا بارش رحمت الهی برای مردم قم تا شامگاه سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

بارندگی‌های اخیر در کنار محاسنی از جمله کاهش آلودگی هوا، پر شدن سد‌ها، تلطیف هوا، حاصل خیزی زمین، آسیب‌هایی از جمله خسارت به زمین‌های کشاورزی، آبگرفتگی در برخی نقاط شهر و منازل و تخریب برخی از خانه‌های فرسوده را نیز ایجاد کرد.

محمدجواد ترابیان  در این زمینه اظهار داشت: امروز هوای قم قسمتی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید و در اواخر وقت رگبار پراکنده باران است.

وی گفت: در روز یکشنبه و دوشنبه هوای قم قسمتی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق خواهد بود.

کار‌شناس هوا‌شناسی قم با بیان اینکه بارندگی‌ها تا سه‌شنبه در استان قم ادامه دارد، افزود: میزان بارندگی طی ۲ روز گذشته در هسته مرکزی شهر ۲۰ میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: در استان قم میانگین بارش باران طی هفته گذشته ۲۳ میلی متر بوده است.

ترابیان بیان کرد: حداقل دمای هوای امروز ۱۰ درجه و حداکثر ۲۴ درجه، حداقل دمای هوا طی روز یکشنبه ۹ درجه و حداکثر ۲۰ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۹ درجه و حداکثر ۲۰ درجه خواهد بود.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت، فردا یکشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و روز دوشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

کار‌شناس هوا‌شناسی استان قم عنوان کرد: طبق پیش بینی انجام شده میزان بارندگی‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر از امروز و همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4mq1.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما