چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 37936
منبع : خبرگزاری ایسنا

میزان بارش سال زراعی قم 133 میلی لیتر ثبت شد

قم نيوز : قم نیوز: كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي قم گفت:در سال زراعی قم تا فروردین ماه سال جاری 133 میلی لیتر ثبت شد.
میزان بارش سال زراعی قم 133 میلی لیتر ثبت شد
به گزارش قم نیوز، محمد جواد ترابیان درباره میزان بارش باران در قم گفت:در فروردین ماه سال جاری3/41 میلی لیتر باران باریده است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد:در فروردین ماه سال 94 میزان بارش باران 7/16 میلی لیتر بوده است که افزایش بارندگی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد:همچنین در سال زراعی قم تا فروردین ماه سال جاری 133 میلی لیتر ثبت شده است.

ترابیان اظهار کرد:این میزان بارش در سال زراعی گذشته 87 میلی لیتر بوده که نسبت به سال قبل به طور میانگین با افزایش بارندگی مواجه بوده ایم.

وی با اعلام پیش بینی هوا عنوان کرد:هوای امروز قم صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود همچنین دمای هوا از 9 تا 26 درجه در نوسان است.

این کارشناس هواشناسی گفت:فردا نیز هوای قم صاف تا کمی ابری و به همراه وزش باد است و دمای هوای قم فردا در میان 11 تا 29 درجه سانتی گراد در نوسان است ضمن اینکه سرعت وزش باد امروز و فردا 25 الی 45 کیلومتر در ساعت در جهت غربی گزارش شده است.

وی افزود:با افزایش دمای هوا در روز جمعه دمای هوا بین 13 الی 30 درجه سانتی گراد گزارش شده است همچنین هوای قم در این روز نیمه ابری اواخر وقت همراه با رگبار پراکنده و بارش باران پیش بینی می شود.

ترابیان بیان کرد:وزش باد در روز جمعه 40 تا 55 کیلومتر در جهت سرعت غربی گزارش می شود همچنین طبق پیش بینی های انجام گرفته بارش باران از جمعه شب تا شنبه صبح ادامه دارد و برای هفته آتی روزهای بارانی گزارش می شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-wnx.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما