دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 37865
منبع : خبرگزاری فارس
اول اردیبهشت امسال

همایش پدران آسمانی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری همایش پدران آسمانی در روز اول اردیبهشت امسال خبر داد.
همایش پدران آسمانی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری خود اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت شهدا برگزار می‌کنیم، احترام به مقدسات، آسودگی ملت در برابر دشمن و مبارزه با استکبار و قیام در برابر منکرات نمونه معروف و تجلی یاوران حسینی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا پرچمداران اخلاق، نمونه گذشت و سلحشوری و دوری از هواهای نفسانی بوده و پدران شهدا توانستند فرزندان عزیز و سلحشوری را تحویل اجتماع دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه پدران شهدا نمونه رزق متعالی هستند، گفت: از طرفی آنها نمونه حیات معنوی، صداقت و زندگی جاوید هستند که پرچمدار توحید شدند و به ولایت و بصیرت دینی حرمت گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز نام شهدا زینت‌بخش همه مکان‌هاست، شهدا در جوار رحمت الهی هجرت کردند و همانطوری که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، پدران شهدا نیز کمتر از آنها نیستند و قدر این پدران شهدا را باید دانست.

هاشمی یادآور شد: هر آنچه داریم به برکت پدران شهداست،‌ باید در نظر داشت سرمایه عظیمی که باقی می‌ماند، شهدا هستند.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها برای موشک و بحث‌هایی که جمهوری اسلامی پیشقدم است، سر و صدا راه انداختند، گفت: آنها دنبال این هستند که حاشیه امنی برای خود به وجود آورند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم یادآور شد: فداکاری‌ها و رشادت‌هایی که امروز در لبنان و یمن بروز کرده، منشأ همان مجاهدت‌های کسانی است که در راه خدا جهاد کرده‌اند.

وی از برگزاری همایش پدران آسمانی خبر داد و افزود: این همایش روز چهارشنبه اول اردیبهشت امسال ساعت 18 در مجتمع امام خمینی برگزار می‌شود و گلزار شهدای علی بن جعفر نیز گلباران خواهد شد.

هاشمی با اشاره به حضور 3 هزار و 253 فرزند شهید در استان قم خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 153 نفر از پدران شهدا در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwvap.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما