چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 38455
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم مطرح کرد:

لزوم پیگری تبلیغ در داخل و خارج از ایران توسط روحانیت

قم نيوز : رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ با اشاره به اهمیت تبلیغ در دنیای امروز، گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ با هدف پیگیری شیوه های گوناگون تبلیغ ایجاد شده است.
لزوم پیگری تبلیغ در داخل و خارج از ایران توسط روحانیت
به گزارش قم نیوز، آیت الله واعظ موسوی در دیدار هیئت رئیسه انجمن ارتباطات حوزه علمیه با آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت مباحث تبلیغ در دنیای امروز، اظهار کرد: توجه به مباحث تبلیغی و راهنمایی و ارشاد در شرایط کنونی باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

رئیس انجمن ارتباطات حوزه علمیه قم با اشاره به شکل گیری انجمن ارتباطات در حوزه علمیه، افزود: حدود یک سال و ۳ ماه است که از عمر این انجمن در حوزه‌های علمیه می‌گذرد و با هدف پیگیری شیوه های نوین تبلیغی آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: از دیر باز متولی ارشاد و تبلیغ جامعه به عهده روحانیت شیعه بوده است و تبلیغ امری نیست که بشود به راحتی از آن گذشت و در دنیای امروز با توجه به تمام هجمه ها نیاز به تبلیغ بیش از پیش احساس می شود.

آیت الله واعظ موسوی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل برای ایجاد این انجمن تبلیغ برنامه ریزی شده بود که این پروسه به تعویق افتاده بود، گفت: در بهمن ماه سال گذشته این انجمن کار خود را در عرصه های مختلفی تبلیغی آغاز و همایش‌های مختلفی در این رابطه برگزار کرده است.

رئیس انجمن ارتباطات حوزه علمیه قم با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت تبلیغ، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تبلیغ را در داخل و خارج کشور برعهده روحانیت قرار دادند و روحانیت باید با روش های گوناگون این وظیفه سنگین را عهده دار باشد.
https://qomnews.ir/vdcene8x.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما