پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 38476
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

تجلیل از جوانان نمونه و برتر قم در هفته جوان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین تجلیل از جوانان نمونه و برتر استان به عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته جوان در قم خبر داد.
تجلیل از جوانان نمونه و برتر قم در هفته جوان
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی گفت: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در فرهنگسرای جوان شهر قم در راستای تدوین برنامه‌های پیش‌بینی شده سال 1395 این اداره‌کل در حوزه‌های فرهنگی و جوانان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته جوان مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) را پیش‌رو داریم امروز بازدیدی از ساختمان معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان واحدهای مختلف آن داشتیم تا برنامه‌های هفته جوان به بهترین شکل اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر تهیه و تدوین به موقع برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری این اداره‌کل در حوزه‌های فرهنگی و جوانان اضافه کرد: بخش‌های مختلف نظیر اداری، آموزشی و کارگاهی فرهنگسرای جوان میزبان و پذیرای جوانان مستعد شهر قم و مجری برنامه‌های حوزه جوانان هستند.

عابدی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مسؤولان و کارکنان این معاونت، به بیان اهمیت فعالیت‌های علمی و فرهنگی و ضرورت تقویت این عرصه‌ها پرداخت و تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این معاونت شایسته تقدیر است و توسعه این‌گونه اقدامات سبب دلگرمی و افزایش توان این مجموعه خواهد شد.

وی بر اجرای به موقع برنامه‌های سال 1395 در حوزه‌های فرهنگی و جوانان تاکید کرد و افزود: باید تدوین و طراحی تقویم فعالیت‌ها در حوزه معاونت فرهنگی و جوانان در دستور کار قرار گیرد تا در آینده نزدیک افزایش شور و نشاط و ایجاد انگیزه در این حوزه را شاهد باشیم.

این مسؤول با اشاره به نزدیک بودن هفته جوان و لزوم برگزاری مطلوب و مناسب ویژه‌برنامه‌های این هفته تاکید کرد: جشنواره جوان هر ساله در این هفته به منظور شناسایی و تجلیل از جوانان نمونه و برتر در استان قم برگزار می‌شود و شایسته است براساس آیین‌نامه جشنواره، رصد و شناسایی جوانان توانمند در استان صورت گیرد.

عابدی درباره اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت امید به آینده در بین جوانان و الگوسازی مناسب برای سایر جوانان با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر(ع) است.

وی در پایان گفت: جوانان مستعدی در شاخص‌های مختلف داریم که باید با شناسایی و معرفی آنها به مردم شریف قم ثابت کنیم که در قم چه ظرفیت، توانمندی و قابلیت بالایی بین جوانان وجود دارد که با کمی حمایت و توجه بیشتر نسبت به آنها می‌توان اهداف نظام را با تکیه بر توانمندی این جوانان به پیش برد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-knx.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما