دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 3882
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) :

مسوولین و مردم باید شكرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: مسوولین و مردم باید قدر انقلاب اسلامی را بدانند و شكرگزار این نعمت الهی باشند.
مسوولین و مردم باید شكرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد سعیدی در دیدار مدیركل، معاونین و روسای ادارات اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به درپیش بودن دهه مبارك فجر افزود: ایام پرخاطره ای در تاریخ انقلاب ایران وجود دارد كه در دنیا بی سابقه است و این انقلاب برای ملت ایران یك هدیه و مائده آسمانی است.

وی ادامه داد: همه مسوولین و مردم باید این نعمت الهی را قدر بدانند و شكر گزار آن باشند و اگر تا به قیامت هم شكرگزار نعمت انقلاب باشیم باز هم كم است.

وی درادامه همچنین با توجه به نزدیكی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین نیز باید در جلسات و مراسم ها مردم را به شركت باشكوه در انتخابات ترغیب كنند.

سعیدی افزود: شركت با شكوه در انتخابات پیش رو و درستكاری و دلسوزی مسوولین شكر عملی انقلاب است و شكر لسانی نیز دعوت مردم به شركت در انتخابات می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: كار شما در بخش اشتغال همانند كار پدر در یك خانواده است كه بدون هیچ چشم داشتی نسبت به فرزندان خود خدمت می كند.

وی اظهار داشت: پدری كردن در اسلام جایگاه بسیار والایی دارد كه پیامبر گرامی اسلامی می فرمایند: من و علی پدر این امت هستیم پس ما نیز باید مثل پدر دلسوزانه به این مردم و نظام خدمت كنیم.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری رحلت جانگداز پیامبر اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا(ع)، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت ۱۰ ماه سال ۹۰ حوزه تعاون، بازرسی كار، روابط كار و اشتغال و مسائل فرهنگی حوزه كارگری در استان پرداخت.

 حسن رحمانی  همچنین با بیان گزارشی در زمینه ساماندهی مشاغل خانگی و نقش تعاونیها در احداث مسكن مهر اظهار داشت: در استان كارهای بسیارخوب و ارزشمندی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان قم، وی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر اعلام كردكه مطابق مصوبات كمیته كارگری و كارفرمایی انشاءا... برنامه های متنوعی تدارك دیده شده از جمله امسال جشن باشكوهی با حضور نمایندگان جامعه كارگری و كارفرمایی و تعاونیهای استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از انتخاب اداره كل در جشنواره های شهید رجایی سالجاری و سال قبل و همچنین دیگر رتبه های برتر سازمان كه نشان از نگرش خدمت گزاری همكاران وی به مردم و نظام بوده گزارشی ارائه نمود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4q1a2bq4ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما