پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 22347
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه:

خدمت به مردم کار جهادی است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، خدمت به مردم را کار جهادی دانست.
خدمت به مردم کار جهادی است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ روز پنجشنبه در دیدار با مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اظهار داشت: اگر انسان بخواهد چیزی یاد بگیرید، باید به مردم خدمت کند و کار جهادی انجام دهد.

وی ادامه داد: کسانی که در عرصه امداد و نجات در حال فعالیت هستند، باید در محضر حضرت معصومه (س) بخواهند تا عرصه ای که در پیش رویشان باز شده است، پیشتاز بوده و در این سنگر به مردم خدمت کنند.

وی، فعالیت هلال احمر را در عرصه خدمت به بندگان خدا معرفی کرد و گفت: رشد و کمال ما و آموختن معارف اسلامی در گروی خدمت به مردم است.

سعیدی افزود: خداوند از میان مشاغل متنوع جهان، مسوولیتی به شما واگذار کرده است که بسیاری از افراد مومن و خداجو آرزوی حضور در چنین عرصه ای دارند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام ˈحسین سعادت مندˈ معاون فرهنگی و امور استان های نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گزارشی از عملکرد این معاونت ارایه کرد.

مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqxni.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما