دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : 22218
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

فرهنگ انقلابی در بین جوانان قمی ترویج داده شود

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مسئولان قم ارزش‌های دینی را در استان قم ترویج دهند تا با اجرای برنامه های مختلف بتوانیم مفاهیم انقلاب و اسلام را به نسل جوان انتقال دهیم.
فرهنگ انقلابی در بین جوانان قمی ترویج داده شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیر و معاونان اداره برق استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد اظهار کرد: خدمت در قم افتخار ویژه‌ای است که روایات موجود در این عرصه گواهی بر این سخن است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: وقتی مردم در حرم مقدس یکی از معصومین علیهم‌السلام قرار می‌گیرند آن مکان را محلی امن برای خود می‌دانند؛ حال بر اساس روایات، ‌قم حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام است‌ از این رو تمام این شهر مقدس است.

وی با بیان اینکه خدمت در حرم اهل‌ بیت علیهم‌السلام حساسیت زیادی دارد ‌گفت: هر اقدامی که در این شهر انجام می‌شود خدمت در حرم اهل ‌بیت علیهم‌السلام است؛ باید این موضوع را قدر بدانیم و نسبت به مسئولیت خطیر خود آگاه باشیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه هر کار منفی‌ در شهر مقدس قم از سوی خداوند بی‌پاسخ نمی ماتد گفت: افرادی که در این شهر حضور دارند، اگر تصمیم بگیرند که حریم‌ها و ارزش‌ها را در این شهر بشکنند؛ مسئولیت سنگینی در پیشگاه الهی دارند.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی مسئولان به شهر مقدس قم گفت: مسئولان قم باید بدانند که مدیون اهل بیت علیهم‌السلام هستند، در چنین شرایطی کمترین کوتاهی،‌ برای ما مسئولیت ایجاد می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: امید است تمام خادمان اهل ‌بیت علیهم‌ السلام در مسیری که قرار دارند موفق بوده و در پیشگاه حضرت حق سربلند باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevw8w.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما