قم نيوز : قم نیوز: ابراهيم خسروي سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم گفت: ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ طي روزهاي اول و دوم خرداد حاصل شد كه خدمات لازم به متقاضيان گرديد.
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با اشاره به آمار تماس با سامانه ۱۳۷ در ارديبهشت امسال اظهار كرد: شهروندان قمي ۱۳ هزار و ۷۲۴ تماس از يكم تا ۳۱ ارديبهشت امسال با سامانه برقرار كردند كه بيشترين تماسها مربوط به منطقه چهار شهرداري با ۲ هزار و ۹۸ تماس، منطقه ۶ با هزار و ۷۲۵ تماس، منطقه سه با هزار و ۴۵۹ تماس و منطقه يك با هزار و ۴۲۵ تماس بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با اشاره به خدمات ديگر ارائه شده در سامانه مذكور گفت: ۴۹۶ تماس در زمينه اطلاعرساني به شهروندان در مورد خدمات و فعاليتهاي شهرداري و ۳۹۱ تماس در زمينه جمعآوري زباله و سرشاخه ضايعات درخت و ۳۶۵ تماس در مورد نظافت معابر و پيادهروها بوده است.
وي با بيان اينكه ۹۰۰ تماس روزهاي اول و دوم خرداد ويژه نيمه شعبان براي راهنمايي زائران و مجاورين صورت گرفت، گفت: اين تماسها در زمينه راهنمايي در مورد مسيرهاي پاركينگها صورت گرفته و همكاران در زمينه تردد به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمكران راهنماييهاي لازم را انجام دادند.
خسروي خاطرنشان كرد: تعدادي تماس با سامانه صورت گرفت كه شهروندان و زائران گمشدگان خود را از طريق سامانه رديابي و پيدا كردند.
وي با بيان اينكه بيشتر موضوعات در زمينه اطلاعرساني و راهنمايي زائران مسجد جمكران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) بوده است، گفت: سامانه به صورت ۲۴ ساعته در سه شيفت حتي در ايام تعطيل پاسخگوي درخواستهاي شهروندان است، اطلاعرساني، ثبت خدمات، پيگيري درخواست و ارائه بازخورد خدمات شهروندان حتي روزهاي تعطيل صورت ميگيرد.