پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 38932
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برقراري ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: ابراهيم خسروي سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم گفت: ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ طي روزهاي اول و دوم خرداد حاصل شد كه خدمات لازم به متقاضيان گرديد.
برقراري ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با اشاره به آمار تماس با سامانه ۱۳۷ در ارديبهشت امسال اظهار كرد: شهروندان قمي ۱۳ هزار و ۷۲۴ تماس از يكم تا ۳۱ ارديبهشت امسال با سامانه برقرار كردند كه بيشترين تماس‌ها مربوط به منطقه چهار شهرداري با ۲ هزار و ۹۸ تماس، منطقه ۶ با هزار و ۷۲۵ تماس، منطقه سه با هزار و ۴۵۹ تماس و منطقه يك با هزار و ۴۲۵ تماس بوده است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با اشاره به خدمات ديگر ارائه شده در سامانه مذكور گفت: ۴۹۶ تماس در زمينه اطلاع‌رساني به شهروندان در مورد خدمات و فعاليت‌هاي شهرداري و ۳۹۱ تماس در زمينه جمع‌آوري زباله و سرشاخه ضايعات درخت و ۳۶۵ تماس در مورد نظافت معابر و پياده‌روها بوده است.

وي با بيان اينكه ۹۰۰ تماس روزهاي اول و دوم خرداد ويژه نيمه شعبان براي راهنمايي زائران و مجاورين صورت گرفت، گفت: اين تماس‌ها در زمينه راهنمايي در مورد مسيرهاي پاركينگ‌ها صورت گرفته و همكاران در زمينه تردد به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمكران راهنمايي‌هاي لازم را انجام دادند.

خسروي خاطرنشان كرد: تعدادي تماس با سامانه صورت گرفت كه شهروندان و زائران گمشدگان خود را از طريق سامانه رديابي و پيدا كردند.

وي با بيان اينكه بيشتر موضوعات در زمينه اطلاع‌رساني و راهنمايي زائران مسجد جمكران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) بوده است، گفت: سامانه به صورت ۲۴ ساعته در سه شيفت حتي در ايام تعطيل پاسخگوي درخواست‌هاي شهروندان است، اطلاع‌رساني،‌ ثبت خدمات،‌ پيگيري درخواست و ارائه بازخورد خدمات شهروندان حتي روزهاي تعطيل صورت مي‌گيرد.
 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewo8x.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما