دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 3894
توسط حوزه هنری انجام شد؛

ارسال 215 اثر از هنرمندان قمی به جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رییس حوزه هنری استان قم گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی، حوزه هنری قم با 215 اثر در این جشنواره شرکت کرده است.
ارسال 215 اثر از هنرمندان قمی به جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها
به گزارش قم نیوز، وحید فرجی در رابطه با آثار ارسالی به جشنواره تولیدات مراکز استانها گفت: کمیته تجسمی با ۱۲۸ اثر، کمیته تازه‌های نشر و پژوهش ۴۴ اثر، کمیته رسانه‌های دیجیتال یک عنوان، کمیته هنرهای تصویری ۳۱ اثر، هنرهای نمایشی ۴ اثر، کمیته ادبیات سه اثر، کمیته مطالعات و فرهنگ پایداری یک اثر و همچنین در بخش جانبی و در کمیته موسیقی و سرود سه اثر در این جشنواره شرکت کرده است.

وی در ادامه گفت: واحد نمایش این حوزه با تئاتر صحنه‌ای "ماه معصوم" نوشته سید حسین فدای حسین و به کارگردانی کورش زارعی که در جشنواره رضوی و تولیدات سیما موفق به کسب جوایز ارزشمندی شده است، نمایش صحنه‌ای "یک دختر یک سرباز" که اثری در حوزه کودک و نوجوان است و در سطح جشنواره‌های داخلی و خارجی خوش درخشیده و همچنین تعزیه "وداع با خورشید" که مبتنی بر کتابی با همین نام و در راستای اصلاح متون تعزیه آماده شده به استقبال جشنواره رفته است.

رییس حوزه هنری قم افزود: واحد تصویری حوزه هنری قم هم چنین آثار برجسته تولیدی خود از جمله فیلم داستانی " خاتون" که برنده دیپلم افتخار از جشنواره بین المللی فیلم کودک است، داستانی " قطعه قطعه" که بهترین فیلم جشنواره رسانه‌های دیجیتال، مستند "خط و خطا" بهترین فیلم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، "مترسک" بهترین اثر پویا نمایی جشنواره فیلم دفاع مقدس و داستانی "بوی بودنت نباشد ..." برگزیده بهترین کارگردانی و بهترین فیلم جشنواره دفاع مقدس، در این جشنوراه شرکت داده است.

وی ادامه داد: واحد ادبیات حوزه هنری قم هم با مجموعه شعرهای "شکوفه های خیال"، "در سایه بیت النور" و " امضایی در انتهای ریل" در این جشنواره شرکت کرده است.

فرجی در پایان گفت: پر کارترین واحد حوزه هنری استان قم در این جشنواره، واحد تجسمی بوده است که با حضور فعال هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، تصویر سازی، نگارگری و عکاسی در این جشنواره حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.1dmiw6dcjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما