چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 39283
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ساخت بزرگترين كمپينگ قم در بوستان غدير

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم گفت: در راستاي توسعه فضاي سبز و بالا بردن بهره وري مردم از اين فضاها، بزرگترين كمپينگ در بوستان غدير ساخته شده كه در اين راستا روشنايي و ضريب ايمني اين بخش افزايش يافته است.
ساخت بزرگترين كمپينگ قم در بوستان غدير
به گزارش قم نیوز، سيدعبدالله سليماني با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري منطقه هشت قم در بخش فضاي سبز، اظهار كرد: در اين بخش، كار بزرگي در پرديسان آغاز شده و با توجه به تاكيدات شهردار مبني براينكه فضاي سبز در قم بايد به سرعت افزايش يابد، كه در اين راستا به دنبال ايجاد فضاهاي سبز گسترده هستيم.

وي افزود: كاشت ۶۵ هكتار فضاي سبز و درخت را در برنامه‌هاي سال جاري داريم كه اين طرح در حال اجرايي شدن است.

شهردار منطقه هشت قم گفت: در كاشت درخت سعي شده مشاركت مردمي داشته باشيم و محل‌هايي كه در مناطق و محلات مسكن مهر است با مردم در زمينه نگهداري اين فضاها مشاركت داشته باشيم كه در اين زمينه مي‌توانيم نتيجه بهتري بگيريم.

سليماني با بيان اينكه ۱۷ قطعه زمين در پرديسان با كاربري فضاي سبز به مساحت ۶۵ هكتار در حال كاشت است، عنوان كرد: اين كار با هدف توسعه فضاي سبز صورت مي‌گيرد كه در كنار آن، تكميل دو بوستان محله‌اي به مساحت چهار هكتار با نصب وسايل بازي كودكان به صورت استاندارد و كف پوش شده در دستور كار قرار دارد.

وي ديگر اقدامات شهرداري منطقه هشت در اين زمينه را ساخت بزرگترين كمپينگ در بوستان غديرعنوان كرد و گفت: افزايش روشنايي و ايمني و بوستان غدير و اجراي شبكه آب خام در اين بوستان از ديگر اقدامات شهرداري منطقه هشت در راستاي گسترش فضاي سبز در قم است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcexw8x.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما