پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 40135
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره برداري از كمپينگ غدير قم تا پايان امسال

قم نيوز : قم نیوز: سيد عبدالله سليماني شهردار منطقه ۸ قم از بهره برداري طرح كمپينگ اقامت زائر بوستان غدير تا پايان سال جاري خبر داد.
بهره برداري از كمپينگ غدير قم تا پايان امسال
به گزارش قم نیوز، سيد عبدالله سليماني اظهار داشت: كمپينگ ياد شده در ۱۶ هزار متر مربع وسعت و ۸۰۰ سكوي نشيمن با رويكرد اسكان زائر و اقامت در مواقع بروز بحران در بوستان غدير قم در حال احداث است.

وي با بيان اينكه همه سكوهاي تهيه شده براي اين اقامتگاه قابليت جا به جايي دارد، افزود: اين كمپينگ از امكانات مختلفي همچون پاركينگ، سرويس بهداشتي، حمام و مكان هايي براي تهيه ارزاق عمومي و برپايي نمايشگاه هاي فروش و عرضه صنايع دستي برخوردار است.

شهرار منطقه ۸ قم با اشاره به اينكه كمپينگ غدير از وسايل و تجهيزات مختلف سرگرمي تفريحي و فضاي مناسبي براي بازي كودكان برخوردار است و به طور كلي در نوع خود مكان اقامت كاملي به شمار مي آيد، افزود: كل اعتبار هزينه شده براي اين طرح حدود ۵۰ ميليارد ريال است كه ۲۵۰ ميليارد ريال آن از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم تامين شده است.

وي با تاكيد بر اهتمام مجريان و دست اندركاران اين طرح براي بهره برداري از آن تا ۳ ماه ديگر، گفت: اين طرح حداكثر تا پايان سال جاري به صورت كامل آماده بهره برداري و در ايام نوروز ۹۶ جهت اسكان مسافران نوروزي قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpsq0.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما