جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 39331
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام بیش از 2500 مبلغ به بقاع و مساجد کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از 2500 مبلغ به امامزادگان و مساجد کشور ویژه ماه رمضان خبر داد.
اعزام بیش از 2500 مبلغ به بقاع و مساجد کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی با اشاره به اعزام مبلغ در ماه رمضان اظهار کرد: اداره‌کل اعزام مبلغ بر اساس برنامه هر ساله اقدام به اعزام مبلغان توانمند به همه استان‌ها، شهرها و مناطق مختلف برای تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان از تاریخ 16 خرداد تا 16 تیر ماه در محل تبلیغ حضور پیدا می‌کنند و در زمینه طرح ضیافت الهی فعالیت می‌کنند، همزمان برخی از مبلغان طرح دیگری با عنوان نشاط معنوی را بر عهده دارند که به برگزاری کلاس‌های مهارتی برای دانش‌آموزان می‌پردازند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 نفر مبلغ از قم به بقاع امامزادگان و مساجد سراسر کشور اعزام می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه سازمان اوقاف در همه استان‌ها اقدام به تشکیل پرونده مبلغان کرده بنابراین برای ایام ماه رمضان از مبلغان بومی نیز استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی برای امر تبلیغ این افراد تهیه شده که کتاب «من امیر مومنان(ع) هستم»، دو جلد کتاب حیات طیبه و دو جلد کتاب درباره احکام ماه رمضان از جمله این کتاب‌ها است.

شعبانی عنوان کرد: ماه رمضان دارای فرصت‌های الهی و منحصربه‌فرد است و در دعای روزهای ماه رمضان اسرار بسیاری نهفته است.

وی با اشاره به مباحث دیگری که مبلغان به آنها می‌پردازند، گفت: مبلغان در زمینه تبیین اهمیت جایگاه مدافعان حرم در دفاع از حریم اسلام فعالیت می‌کنند چرا که این افراد از همه تعلقات و علاقه‌مندی‌های خود دست کشیدند و با دشمنان به نبرد می‌پردازند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: جایگاه و شخصیت زن در دفاع از دین از مباحث دیگر مطرح شده توسط مبلغان است و تهاجم استکبار و نقش امیر مومنان(ع) و استکبارستیزی این امام بزرگوار از مباحث دیگر است.

وی عنوان کرد: مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت، به برگزاری کلاس‌های معرفتی و برپایی خیمه‌های معرفت می‌پردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizpap.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما