دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 39416
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:

استانداری از برپایی نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در اطراف حرم حمایت کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: استانداری از برپایی نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در اطراف حرم حمایت کند تا در عرضه محصولات صنایع دستی مشکلی نداشته باشیم.
استانداری از برپایی نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در اطراف حرم حمایت کند
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که در استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه بیش از ۵ سال است که در تولید صنایع دستی مشکلی نداریم اظهارداشت: امروز ۱۵ هزار نفر در این بخش شاغل هستند و ۷۰ رشته شغلی از بین ۲۰۰ رشته صنایع دستی در قم فعال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه عمده مشکل ما در عرضه محصولات است تصریح کرد: هنرمندان ما نمی توانند تولیدات خود را بفروشند.

وی با بیان اینکه بهترین نقاط برای عرضه صنایع دستی در اطراف حرم است تصریح کرد: پیش از این ما یک مکان را در پارکینگ شرقی حرم مطهر اجاره کردیم و به مدت ۶ ماه نمایشگاه برپا شده بود که استقبال بسیاری از آن شد.

رضایی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی مانند میدان امام را داریم که می توانیم برای عرضه محصولات روستایی وشهری از آن استفاده کنیم خاطر نشان کرد: استاندار قبلی قم دایر کردن نمایشگاه های فصلی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) را ممنوع کرد در حالی که اگر نمایشگاه ها دور تر از حرم باشد استقبال خوبی از آن نمی شود. به همین دلیل از استانداری و شهرداری درخواست داریم در این زمینه به ما کمک کنند تا هم در تولید و هم در عرضه محصولات مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcce0q1.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما