پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 3949

قم میزبان لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از میزبانی قم در برگزاری پیکارهای لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
قم میزبان لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا کهندانی تصریح کرد: بعد از برگزاری رقابت‌های دور رفت لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در مهر ماه سال جاری، دور برگشت این مسابقات به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات دور رفت لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی جامعه نابینایان شهرستان کاشان برگزار شد اما در هفته پایانی بهمن ماه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم میزبان دور برگشت این مسابقات خواهد بود.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم اضافه کرد: نماینده قم در مسابقات این فصل لیگ برتر گلبال کشور، تیم گلبال نابینایان و کم بینایان بهزیستی قم است که در تلاش برای کسب رتبه‌ای مناسب از رقبای خود پذیرایی خواهد کرد.

وی یاد آور شد: این هشتمین دوره سوپر پیکارهای لیگ برتر گلبال آقایان باشگاه‌های کشور است که با حضور شش تیم به میزبانی تیم گلبال نابینایان و کم بینایان مردان بهزیستی قم در سالن ورزشی شهید طاهریان شهر قم برگزار خواهد شد.

کهندانی با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان برای برگزاری این مسابقات، ابراز کرد: دور برگشت از هشتمین دوره سوپر لیگ گلبال آقایان به مدت دو روز از تاریخ بیست و سوم تا بیست و پنجم بهمن ماه در قم به انجام می‌رسد.

وی در ادامه به وضعیت جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: دیدارهای دور رفت این رقابت‌ها در شهر کاشان برگزار شد که طی آن تیم گلبال نابینایان و کم بینایان مناطق نفت خیز با ۱۵ امتیاز در صدر ایستاد.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم خاطرنشان کرد: این در حالی است که بعد از گلبالیست‌های تیم مناطق نفت خیز جنوب که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل هستند، تیم گلبال نابینایان و کم بینایان ایمن سازان تهران با ۱۲ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگاه چهارمی تیم گلبال بهزیستی قم در پایان رقابت‌های دور رفت لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم گلبال نابینایان و کم بینایان هیئت تویسرکان با شش امتیاز به مقام سوم دست یافت.

کهندانی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم بهزیستی قم در سالن ورزش شهید طاهریان قم، تصریح کرد: تیم گلبال نابینایان و کم بینایان بهزیستی قم در حال حاضر تمرینات خود را با جدیت زیر نظر مربیان خود انجام می‌دهد تا با استفاده از شرایط میزبانی، برای بهبود جایگاه خود با تمام توان مقابل رقبای لیگ برتری و مدعیان قهرمانی به میدان برود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.t9wrak9yypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما