چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 8632

لیگ برتر گلبال بعد از پارالمپیک لندن برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور بعد از پارالمپیک 2012 لندن برگزار می‌شود.
لیگ برتر گلبال بعد از پارالمپیک لندن برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا کهندانی امروز در قم با بیان اینکه قم امسال یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر گلبال است، از حضور بهزیستی به عنوان نماینده قم در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ گلبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ‌های گلبال آقایان و بانوان کشور بعد از پارالمپیک قرعه کشی می‌شود، اظهار داشت: گلبال به عنوان ورزش اول هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضوری قوی خواهد داشت.

مسوول امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم ادامه داد: امسال در کنار تیم‌های مطرحی که با حضور در مسابقات سوپر لیگ گلبال مردان باشگاه‌های کشور برای قهرمانی تلاش خواهند کرد، تیم گلبال بهزیستی به عنوان نماینده هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در لیگ حضور خواهد یافت.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم افزود: با انجام مراسم قرعه کشی، گروه بندی، میزبانان دور رفت و برگشت و زمان برگزاری رقابت‌های لیگ‌های گلبال آقایان و بانوان مشخص خواهد شد و بر اساس آن قم در سوپر لیگ حریفان خود را خواهد شناخت.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در رقابت‌های سوپر لیگ آقایان خاطرنشان کرد: فصل قبل مسابقات آقایان با حضور تیم‌های بهزیستی خراسان رضوی، هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان، هیئت جهرم، هیئت تویسرکان، سایپا کاشان و بهزیستی قم برگزار شد و توجه به سقوط دو تیم به لیگ دسته اول و صعود دو تیم دیگر به لیگ برتر، لیگ جدید پیگیری خواهد شد.

کهندانی تصریح کرد: قم در تمام ادوار رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های پرقدرت و مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده و امسال نیز در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با قدرت به مصاف حریفان می‌رود.

وی یادآور شد: تیم گلبال قم سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های گلبال قهرمانی کشور را دارد و به عنوان نماینده کشورمان دو بار به رقابت‌های بین المللی و برون مرزی در ایتالیا و مالزی هم اعزام شده است.

کهندانی بیان کرد: گلبالیست‌های بهزیستی قم تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و در دیداری تدارکاتی که هفته گذشته برابر تیم ملی اعزامی به رقابت پارالمپیک برگزار کردند، به خوبی آمادگی خود را به رخ کشیده و برای لیگ برتر مدعی نشان دادند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.enak49niu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما