دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 5745
کهندانی عنوان کرد:

استعداد بالقوه ورزشکاران نابینای قم برای قهرمانی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم از فعالیت ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در هفت رشته ورزشی خبر داد.
استعداد بالقوه ورزشکاران نابینای قم برای قهرمانی
به گزارش قم نیوز، علیرضا کهندانی  با تاکید بر اینکه هدف هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم این است که رشته‌های فعال در بین ورزشکاران نابینا و کم‌بینای قم بیشتر شود، اظهار کرد: در حال حاضر در رشته‌های گلبال، فوتبال، دوومیدانی، شطرنج، شنا، پاورلیفتینگ و جودو ورزشکاران نابینا و کم‌بینای قم فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر حمایت از نابینایان ورزشکار قم عنوان داشت: با فعالیت در هفت رشته ورزشی، ورزشکاران نابینای قم در صورت حمایت و امکانات بیشتر استعداد بالقوه‌ای برای قهرمانی دارند.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با اشاره به وضعیت فعلی ورزش در بین قشر نابینا و کم‌بینای استان تصریح کرد: برای ایجاد تحول در فعالیت‌های این هیئت و پیشرفت در مسیر توسعه ورزش در بین اقشار نابینا و کم‌بینای استان تلاش خود را از زمان حضور در این هیئت آغاز کرده‌ایم و امیدواریم با حضور در هر مسابقه‌ای به نتایج خوب نیز برسیم.

وی همچنین به استعداد غنی ورزشکاران نابینا و کم بینا برای موفقیت در مسابقات داخلی و برون مرزی اشاره کرد و افزود: درخشش این ورزشکاران سرافراز در مسابقات داخلی و خارجی سبب دلگرمی و امیدواری نسبت به تلاش در راستای توسعه ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان شده است.

کهندانی افزود: وقتی گلبالیست‌های قمی در مسابقات بین‌المللی و قهرمانی کشور همواره صاحب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی بوده‌اند و ورزشکاران رشته‌های شطرنج و شنا با تمام تلاش خود برای کسب افتخار فعالیت می‌کنند، وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود تا بتوانیم حداقل کار یعنی ایجاد فضای مناسب ورزشی را برای آنها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برای توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان قم چشمگیر بوده است، تاکید کرد: این تلاش‌ها از یک سو موجب ایجاد فضای سالم روحی و جسمی برای این قشر محروم جامعه می‌شود و از سوی دیگر زمینه کسب افتخار در میادین معتبر ورزشی را فراهم می‌کند.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم همچنین از تعامل سازنده هیئت‌های استانی با فدراسیون نابینایان و کم بینایان خبر داد و افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در زمینه توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان تلاش برای برقراری ارتباطی نزدیک با فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان بود که خوشبختانه تعاملات خوبی در این زمینه داریم.

وی تصریح کرد: ورزشک

اران حاضر در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌‌بینایان استان قم در حال حاضر در هفت رشته ورزشی آقایان و چهار رشته ورزشی بانوان در بخش‌های مختلف قهرمانی و همگانی فعالیت می‌کنند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

کهندانی از نابینایان و کم‌بینایان استان قم دعوت کرد تا برای فعالیت در برنامه‌های ورزشی این هیئت به دفتر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.0qpa2bqmpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما