يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 39557
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تعريف ۷۱۹ پروژه عمراني در بودجه سال جاري شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: در بودجه سال جاري شهرداري قم ۷۱۹ كد پروژه عمراني تعريف شده است.
تعريف ۷۱۹ پروژه عمراني در بودجه سال جاري شهرداري قم
به گزارش قم نيوز، عباس حلوائي زاده با اشاره به وظايف شهرداري در امور مديريت شهري اظهار كرد: در شهرداري بالغ بر ۳۰۰ نوع وظيفه سازماني وجود دارد و با توجه به عدم وجود مديريت واحد شهري در اجراي اين وظايف مشكلاتي بين ادارات رخ مي دهد.

وي تداخل برخي وظايف سازماني شهرداري با عملكرد ادارات را مورد توجه قرار داد و افزود: به عنوان مثال در بخش تامين آسفالت معابر زماني كه بدون هماهنگي اقدامات ادارات صورت مي گيرد عدم رضايتمندي مردم به دنبال خواهد داشت.

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم در ادامه سخنان خود كاهش پروانه‌هاي ساختماني در سه سال اخير را يادآور شد و گفت: با اين وجود مديريت شهري سعي داشته تامين منابع مالي از روش‌هاي ديگر صورت گيرد و با ايجاد درآمد پايدار فعاليت‌هاي شهري با قوت پيش رود.

وي با اشاره به بودجه ساليانه شهرداري و رشد قابل توجه آن تصريح كرد: بودجه امسال شهرداري از محل منابع داخلي هزار و ۳۳۸ ميليارد تومان است كه ۲۹۴ ميليارد تومان جاري و بيش از هزار ميليارد تومان آن هم عمراني است.

حلوائي زاده با اشاره به جزئيات بودجه امسال شهرداري قم خاطرنشان كرد: با توجه به ميزان بودجه امسال، در اين راستا برنامه ريزي براي تعريف و تكميل پروژه‌ها در ۷۱۹ كد پروژه صورت گرفته است.

وي تصريح كرد: سعي داريم تمام امكانات و نيازمندي هاي پروژه ها از توليدات داخلي تامين شود و عمدتا در تمام پروژه ها اين امر صورت مي گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciywap.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما