سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39952
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری قم خبر داد:

فعالیت بیش از ۱۲۰ مجتمع گردشگری و تفریحی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری قم از فعالیت ۱۲۰ مجتمع گردشگری و تفریحی در استان قم در راستای خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت(س) خبر داد.
فعالیت بیش از ۱۲۰ مجتمع گردشگری و تفریحی در قم
به گزارش قم نیوز، محمد گنج خانلو شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از ایستگاه‌های مطالعه توریسم که در هتل پارسیا قم برگزار شد طی سخنانی گفت: در حال حاضر ۱۲۰ مجتمع گردشگری و تفریحی در استان قم به منظور خدمت رسانی به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) فعال هستند.

وی در ادامه به مشکلات مالی این مجتمع‌ها اشاره کرد و افزود: در راستای رفع مشکلات مالی و گسترش مجتمع‌های گردشگری طی تفاهم نامه‌ای که با بانک صادرات صورت گرفته صاحبان مجتمع‌ها تسهیلات دریافت می‌کنند.

رئیس  انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری قم در ادامه به برگزاری سمینار آموزشی محراب مسافر در سال گذشته اشاره و ادامه داد:‌ این سمینار در راستای ارتقا سطح دانش و آگاهی مدیران مجتمع‌های گردشگری و الگوسازی قم در سراسر کشور برگزار شد که نتایج موفقی را به دنبال داشت.

وی نبود نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب را از جمله ضعف‌های حوزه مجتمع‌های گردشگری استان قم برشمرد و ادامه داد: در راستای تجلیل از مدیران مجتمع‌های گردشگری که توانسته‌اند در حوزه ارتقاء نماز فعالیت‌های خوبی را داشته باشند سمینار محراب مسافر در سال جاری برگزار می‌شود.

گنج خانلو جذب خیرین و سرمایه گذاران جهت توسعه نمازخانه‌های بین راهی، استانداردسازی مجتمع‌های بین راهی و ایجاد رقابت بین مجتمع‌های گردشگری را از جمله اهداف برگزاری سمینار محراب مسافر در سال گذشته برشمرد.

در ادامه این مراسم از ایستگاه‌های مطالعه توریسم به چند زبان انگلیسی،‌ فرانسه، روسی، اسپانیایی و .... رونمایی شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiwnx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما