دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 40
اواخر شهریور ماه سال جاری؛

دانش‌آموزان برگزیده کشوری تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس قرآن اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از 26 نفر از دانش‌آموزان برگزیده کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در اواخر شهریور ماه سال جاری خبر داد.
دانش‌آموزان برگزیده کشوری تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمدحسن موسوی‌نیا امروز با اشاره به برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه اظهار داشت: ۵۶ نفر از دانش‌آموزان استان قم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کردند و هفت نفر دانش‌آموز پسر نیز برای شرکت در مسابقه اذان به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۲۶ نفر از دانش‌آموزان استان قم موفق به کسب رتبه کشوری در این مسابقات شدند، گفت: ۱۴ نفر از دانش‌آموزان دختر، هشت نفر از دانش‌آموزان پسر در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه و چهار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات اذان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

کارشناس قرآن اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به رشد موفقیت دانش‌آموزان بیان داشت: انسجام‌بخشی دوره‌های آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه، سبب شد تا استان قم رتبه‌های برتر کشوری را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه اواخر شهریور ماه با حضور برخی از مسئولان و مدیران در کانون فرهنگی مریم برگزار می‌شود.

موسوی‌نیا عنوان داشت: به نفرات اول این مسابقات کمک هزینه عمره، نفرات دوم کمک هزینه عتبات و نفرات سوم کمک هزینه مشهد مقدس در این مراسم اعطا مي‌شود.

بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دوم تا پنجم مرداد ماه در اراک برگزار شد و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این مسابقات در رشته‌های قرائت، مفاهیم، حفظ و نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcjz.exuuqeyffs.html
نام شما
آدرس ايميل شما