شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 4009
در هفته سیزدهم لیگ برتر اتفاق افتاد؛

توقف امیدهای صبای قم در خانه مقابل ابومسلم مشهد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ابومسلم مشهد تن به تساوی داد.
توقف امیدهای صبای قم در خانه مقابل ابومسلم مشهد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه با انجام شش مسابقه به انجام رسید و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی به مصاف ابومسلم مشهد رفت که نتوانست به سه امتیاز دست یابد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار شد و علاقمندان به فوتبال نیز از نزدیک آن را تماشا می کردند، امیدهای صبای قم در مصاف با آخرین تیم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو به دست نیاوردند.

امیدهای صبای قم که یکی از دو پیروزی خود در ۱۲ بازی گذشته را در دیدار رفت این فصل در ورزشگاه تختی شهر مشهد مقدس مقابل همین تیم امید ابومسلم مشهد کسب کرده بودند،‌ با تصور اینکه این پیروزی را تکرار می‌کنند مقابل میهمان خود متوقف شدند.

در این دیدار ابتدا این تیم فوتبال صبای قم بود که موفق شد در نیمه نخست با ارائه یک بازی برتر دروازه تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد را باز کرده و یک بر صفر پیش افتاده و در آستانه تکرار پیروزی بازی رفت قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

در حالی که تصور می‌شد نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم فوتبال امید صبای قم به پایان خواهد رسید، یک اشتباه از مدافعان صبای قم کافی بود تا داور مسابقه سوت خود را به علامت خطای صبایی‌ها بر روی مهاجم حریف در درون محوطه جریمه به صدا در آورده و به سود تیم ابومسلم مشهد اعلام پنالتی کند.

پنالتی بازیکنان ابومسلم مشهد با وجود تشخیص محمدرضا وفایی سنگربان آینده دار صبای قم، در درون دروازه این تیم جای گرفت تا نیمه نخست دیدار هفته سیزدهم صبای قم و ابومسلم مشهد در لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور یک بر یک مساوی شود.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم ابومسلم مشهد بازی به مراتب بهتری را نسبت به صبا به نمایش گذاشته و با عبور از عمق دفاع صبای قم به گل دوم نیز رسیدند اما گل آنها دقایقی بعد توسط سیدمهدی حسینی هافبک صبا پاسخ داده شد تا تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر امید در آغاز دور برگشت دو بر دو مساوی کنند.

امیدهای صبای قم با ۱۱ امتیاز از ۱۳ مسابقه هم اکنون در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارند و تمام امیدهای خود را به شش بازی خانگی که در دیدارهای دور برگشت لیگ میزبان رقبا خواهند بود، برای جدایی از انتهای جدول رده‌بندی جستجو می‌کنند.

این در حالی است که تمام دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور نیز روزهای پایانی این هفته با انجام ۶ مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.78ebjh87o9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما